nonno schreef:Wij zijn gewoon de stad in gegaan. Had een zaakje op het internet gevonden. Hier hebben we ringen gepast. In eerste instantie wilden we wit-goud, maar was toch niet wat we dachten dat het was. Uiteindelijk toch mooie ringen gevonden.
Was blij dat we ze op tijd konden halen, want mijn naam was er verkeerd ingegraveerd. Dus ze konden weer terug. Er zijn nieuwe ringen besteld en mijn naam staat er nu goed inZe liggen nu bij mij thuis
Hehe, wij hadden inderdaad precies hetzelfde. We wilden ook witgoud maar dat is het niet geworden. Eind van de maand halen we ze op.
Bumba schreef:Jo'tje schreef:De goudprijs ligt daar inderdaad lager. En he-le-maal in België... Bij mijn ouders vandaan (vanuit Brabant) is het net een uurtje rijden. Wel grappig trouwens, ook de diamantprijs ligt daar lager, dus in tegenstelling tot in Nederland, zijn mannenringen al snel duurder dan vrouwenringen. Ze zijn breder, dus je betaalt echt voor het gewicht aan goud.
Zo dat wist ik niet! Manlief maar eens meenemen naar Antwerpen voor een goedkoop diamanten ringetje voor mij![]()
Ja, het scheelt wel wat... zeker als je ook een diamantje er in wil. Joanne heeft volgens mij 3 diamantjes in de ring en toch is de mijne duurder

Wij zijn overigens vooral daar naartoe gegaan omdat we de meeste ringen erg lelijk vinden, omdat ze zo overduidelijk machinaal gemaakt zijn... enorm strakke lijnen, steentjes tot op de millimeter nauwkeurig gezet, superglad... daar moet je van houden en dat doen we niet. We waren op een trouwbeurs en daar zagen was een stand van een atelier die ze zelf ontwerpt en met de hand maakt en dat vonden we erg leuk. Dus zijn we daar maar eens naartoe gereden.
Voor een impressie: http://www.hetjuweelatelier.be/index.php/trouwringen
(onze ringen staan er niet bij