Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor Sterretje » 21 jan 2010 14:47

@VPK: of een gewone beker geven. Gebruikt Anna Sofie ook vanaf 6 maand.
In begin een difrax beker die van achter lager ligt dan van voren. Dan valt hij mooi over de
neus en is het makkelijker oefenen. (zelfde idee als die Laura aangeeft, alleen hier is echt een hap uit)Afbeelding
Het is een paar dagen een beetje knoeien, teveel ingieten enz. Maar je oefent gewoon met water en dan is er niets aan de hand.

Als we bij anderen zijn en ik minder tijd (of zin, omdat andere kinderen allemaal een tuitbeker hebben en overal mogen wandelen) heb om op haar te letten met haar beker dan gebruik ik deze Afbeelding Ze zeggen dat het beter is dan tuitbeker voor de tanden, en hij drinkt makkelijker dan tuitbeker, ze hoeven hem niet op de kop te houden of zo.
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 jan 2010 15:43

Ja, ik wilde hem namelijk bewust niet laten wennen aan tuitbekers ivm tandbederf. Bovendien is het goed voor zijn fijne motoriek (waar knullen soms wel wat moeite mee hebben).
Tsja, wat betreft papa. We hebben het allebei wel wat moeilijk op het moment :oops: Slapen in het grote bed is niet zo'n succes en nu heeft hij ook nog eens een virusinfectie. Dan is het voor mama ook weleens moeilijk om rustig te blijven als hij alleen maar bij je wil zitten. Verder gaat hij altijd om papa roepen als ik boos op hem ben. Manlief vindt dat uitermate grappig...ik iets minder ;)
Volgende week vrijdag hoopt hij 2 te worden ja! De volgende dag hopen we een feestsje te geven, tot nu toe ruim 30 mensen die hebben gezegd te gaan komen. Dus ik zit lekker te stressen over eten, spelletje etc etc. Ik heb een beetje last van 'compensatiedrang' nl. omdat zn papa er niet is moet ik alles perfect doen/kunnen :roll:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 21 jan 2010 19:12

Vervelend zeg.. Ook dat hij ziek is. :/
Als ik in jouw schoenen stond, had ik mijn man al lang gezegd dat hij maar ander werk moet zoeken nu hij een gezin heeft. :oops:

En dat feestje, zullen toch vast wel mensen zijn die je willen helpen?

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 21 jan 2010 19:29

Nog een grote hug voor LauraC! d:)b 8>)
En beterschap voor Michael natuurlijk!
liefs, elvira

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 jan 2010 20:23

@Elvira: dank :) Ik kreeg overigens vanmiddag nog een opmerking over mijn memobord vol met RW-kaarten van een meisje van 8. Ze zei dat al die bloemenkaarten (en anderen ;)) zo mooi waren. Dus ik uitgelegd dat ze van mevrouwen kwamen die ik nog nooit gezien had en hoe lief het wel niet was dat ze Michael en mij een kaart stuurden. Daar was zij ook wel even stil van :mrgreen:
@AG: Ik begrijp je reactie wel hoor, van dat ontslag nemen. En soms denk ik dat ook wel MAAR het is niet zo simpel als het lijkt. Je tekent hier bij de luchtmacht voor 12 jaar, dus daar zit je sowieso aan vast. Daarbij is het een goede werkgever (op het uitzenden na dan ;)). Je hebt min of meer gegarandeerd altijd een baan (zeker in deze tijd een goed idee), een dak boven je hoofd (enorm goedkoop want de huur is minimaal), en je gaat steeds meer verdienen. De belangrijkste factor is voor ons het feit dat manlief op z'n 42e (bij leven en welzijn) volledig met pensioen kan, dus dan de laatste jaren echt kan doen wat hij leuk vindt, b.v. terug naar NL of gaan omscholen naar wat hij wil gaan doen voor de rest van z'n jaren....dus dan is het nu wel even afzien (en het gaat nog wel meer gebeuren hoor) maar straks hopen we er profijt van te mogen hebben :)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 jan 2010 10:58

elvira (gast) schreef:Nog een grote hug voor LauraC en Michael! d:)b 8>)

hm oké. Ik heb inderdaad die antilek beker van avent.
maar misschien beter een gewone beker proberen ja. lijkt me alleen zo'n gesmeer maar goed, daarna kunnen ze inderdaad wel overal uit drinken dus dat is dan weer makkelijk!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 22 jan 2010 11:47

vpk schreef:
elvira (gast) schreef:Nog een grote hug voor LauraC en Michael! d:)b 8>)

hm oké. Ik heb inderdaad die antilek beker van avent.
maar misschien beter een gewone beker proberen ja. lijkt me alleen zo'n gesmeer maar goed, daarna kunnen ze inderdaad wel overal uit drinken dus dat is dan weer makkelijk!

Succes, enne.. start gewoon met water en zo'n 1 a 2 cm in de beker.
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 jan 2010 15:28

Voelde me gisteren even blond :clown: :mrgreen: Ik liet een vriendin de garage zien die we voor Michael's verjaardag gekocht hebben. Er staat: 'Mike's Auto Garage' op. Dus die vriendin zei: heb je die gekocht omdat er Mike op staat? (hier wordt Michael vaak afgekort naar Mike). :oops: En dat had ik dus nog helemaal niet door :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 jan 2010 20:29

:oops: Was PPM's Julia ook niet gisteren of vandaag 2 geworden? :oops:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2010 20:33

misschien moeten we een lijstje bij gaan houden :wink: :mrgreen: Volgens mij was het wel rond deze tijd ja.

Laura ik neem een petje voor je af hoor. Zo ver weg bij je fam. vandaag en je man is nog een tijdje weg. knap =D> 8>)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 jan 2010 21:55

LauraC schreef::oops: Was PPM's Julia ook niet gisteren of vandaag 2 geworden? :oops:

gister! =D> =D> alleen moest ik werken, vanmiddag de eerrste helft van de verjaardag gehad, morgen de rest! alleen net als vorig jaar, toen was ze erg ziek.. en nu is ze weeeer echt niet fit! hoesten zo erg heeft ze het nog nooit gedaan, en ook benauwdig... :( lekker kwakkelweer nu... bij mij in de groep is het ook al een en al gekwakkel! ze slaapt lekker.. miss is het morgen beter!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 jan 2010 22:07

Gefeliciteerd PPM, is ze leuk verwend?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jan 2010 22:16

gefeliciteerd!