Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor LauraC » 04 jan 2010 13:27

Sterkte hoor, wat een verschrikkelijk nieuws. En jij ook Bumba, het verlies van jullie zoontje is toch iets wat je altijd mee zult dragen!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 jan 2010 13:40

LauraC schreef:Sterkte hoor, wat een verschrikkelijk nieuws. En jij ook Bumba, het verlies van jullie zoontje is toch iets wat je altijd mee zult dragen!
Time flies when you have none!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 jan 2010 14:28

Ach, wat erg... Wat blijkt op zulke momenten toch weer dat gezondheid geen vanzelfsprekendheid is! Heel veel kracht en sterkte gewenst, ook voor alle anderen die een soortgelijke situatie mee hebben moeten maken.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 04 jan 2010 15:25

Pfff... heftig zeg. Je gaat er vaak ook veels te snel van uit dat alles goed gaat.

Sterkte hoor!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 04 jan 2010 15:52

Ajl: Hoelang mag je nog??
Denk dat memmem het te druk heeft lijstje is niet bijgewerkt! :wink: :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jan 2010 16:11

vpk schreef:
rosekapje schreef:Meissie88 wat een verdrietig bericht zeg.
Heb er verder even geen woorden voor :cry: .

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 04 jan 2010 17:49

Dank jullie wel...

Gister hebben we er 'meer' over gehoord...Het kindje heeft ook een deuk in het hoofdje, en ze verwachten dat het geen grote hersenen heeft...En geen buikvlies, dus alle organen liggen 'los'
Ze schatten de kans dat het kindje levend ter wereld komt heel klein...Ze hebben het aan God over gegeven, en wachten nu af hoe het verder zal gaan, zolang het voor het leven van m'n schoonzus niet in gevaar komt willen ze het kindje 'laten zitten'...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jan 2010 18:05

Wat heftig, meissie88, ook ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Heel veel sterkte allemaal iig!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Max
Mineur
Mineur

Berichtdoor Max » 04 jan 2010 18:18

@ Bumba: ik heb zelf veel gemak gehad van de Lillypads. Zijn soort van siliconen-zoogcompressen. Die duwen je tepel naar binnen zodat er niets uit kan lekken. Ik gebruikte ze vooral als ik visite kreeg of zelf ergens naar toe ging. Om ze dag en nacht te gebruiken, en dat weken achter elkaar, dat vond ik niet zo'n lekker idee.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 jan 2010 18:24

meissie88 - veel sterkte voor jou en je familie, wat erg dat het zo gaat...

Stip schreef: Je gaat er vaak ook veels te snel van uit dat alles goed gaat.

Eigenlijk ga ik daar nooit vanuit, ben altijd heel opgelucht en blij als ik van vrienden/familie hoor dat ze een gezond kindje hebben gekregen!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 04 jan 2010 18:46

Pff wat een verdriet.
Idd elke keer een wonder als het goed mag gaan.
Vind het vaak tot het laatste spannend hoe het gaat lopen....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 04 jan 2010 18:54

Max schreef:@ Bumba: ik heb zelf veel gemak gehad van de Lillypads. Zijn soort van siliconen-zoogcompressen. Die duwen je tepel naar binnen zodat er niets uit kan lekken. Ik gebruikte ze vooral als ik visite kreeg of zelf ergens naar toe ging. Om ze dag en nacht te gebruiken, en dat weken achter elkaar, dat vond ik niet zo'n lekker idee.

Die heb ik ook in huis, maar zelfs daar hou ik het niet mee droog. De tip van twee "koffiepads" achter elkaar in je bh werkt momenteel erg goed en ik heb die Jippie zoogkompressen vandaag besteld. Hopelijk werken die ook goed.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 04 jan 2010 18:56

meissie88 schreef:Dank jullie wel...

Gister hebben we er 'meer' over gehoord...Het kindje heeft ook een deuk in het hoofdje, en ze verwachten dat het geen grote hersenen heeft...En geen buikvlies, dus alle organen liggen 'los'
Ze schatten de kans dat het kindje levend ter wereld komt heel klein...Ze hebben het aan God over gegeven, en wachten nu af hoe het verder zal gaan, zolang het voor het leven van m'n schoonzus niet in gevaar komt willen ze het kindje 'laten zitten'...

Dat had ik ook graag gewild, maar uiteindelijk adviseerden de artsen ons anders..... Omdat er zoveel organen "los" lagen is de kans op infectie en andere zaken voor de moeder groter....

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 jan 2010 19:14

Brr...wat een naar nieuws. Veel sterkte toegewenst!Inderdaad het voornaamste is toch altijd weer dat het een gezond kindje wordt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er op het moment niet zo bij stil sta of het wel gezond is. Op de echo leek alles goed en als het anders is, dan is het net zo welkom!

Voor mij zijn het echt de allerlaatste loodjes. Volgende week vrijdag ( 15 januari) ben ik uitgerekend.Hugo kwam op de uitgerekende datum, dus op de een of andere manier ga ik daar wel een beejte vanuit. Ik hoop eigenlijk dat het een dag eerder komt, dan kan Hugo s'morgens gewoon naar het kdv en dan kan ik in alle rust bevallen :wink: . Wij zitten namelijk toch nog wel een beetje met de oppas voor tijdens de bevalling ( dat krijg je als iedereen ver weg woont).

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 04 jan 2010 19:49

sterkte meissie88 en familie!

sterkte met de laatste loodjes ajl!

ps waar kun je het gebedstopic vinden?

Terug naar “Archief”