ik slik ook antidepressiva
en mij bevalt het ontzettend goed
ben er wel wat van aangekomen maar ik kan het hebben
want ik was toch te ligt
Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:
Inderdaad kan iets kleins ookal positief zijn, alleen zelfs de kleine dingen zie ik ook al niet... Maarja wie het kleine niet eert... Na lang denken heb ik van gister iets positief gevonden
, en opeens schiet me van vandaag ook weer wat te binnen
.
!
*Annette* schreef:Heb nu zo'n ontzettend moeilijk opdracht mee gekregen van m'n psych. Ik heb een behoorlijk negatief zelfbeeld, ook omdat ik bijna geen vrienden heb, hier vaak mezelf de schuld van geef en het zal wel aan mij liggen ed. Wil m'n psych gaan kijken of ze hieraan niet iets samen met mij kan gaan doen. Nu moest ik voor mezelf een dagboek bij gaan houden en iedere dag iets positiefs over mezelf erin opschrijven. Negatieve dingen wist ik genoeg, dus nu eens de positieve dingen gaan benoemen. Alleen dat is zo ontzettend moeilijk... Ik heb in 2 weken nog niks opgeschreven
.
Ik zie wel ontzettend tegen de feestdagen op, het kan mij soms zo aanvliegen. Ik voel me dan vaak zo alleen. Ik woon nog wel bij m'n ouders thuis en we maken er wel wat van met elkaar, maar toch...
*Annette* schreef:Thanks allemaal! Het gaat gelukkig al stukken beter dan vorig jaar, het hele depressieve is weg en daar ben ik ook blij om, dat weegt zo zwaar. Alleen nu het laatste grote eind nog... Hopelijk komt alles weer een keer goed. Heb dingen in moeten leveren, maar je krijgt er ook weer wat voor terug. Alleen soms is het zo moeilijk om te begrijpen, waarom nu toch allemaal? Waarom ik steeds toch maar weer? Vorig jaar met oudjaarsnacht kreeg ik 'opeens' een heel boos gevoel richting Hem
, ik kon het gewoon niet accepteren, was erg moe, depri, huilerig ed. Gelijk daarna knaagde het zo aan me wat heb ik nu toch gedaan en gedacht? En nog heel lang heeft het ontzettend geknaagt aan me, vooral oudjaarsavond nu weer nadert kan het me zo beklemmen.!
petra85 schreef:Hoi sweap
Ik slik al jaren Citalopram, werkt bij mij goed. M'n stemming is vrij stabiel geen hele diepe dalen maar ook geen pieken, meer alles afgevlakt.
In het begin had ik wat last van hoofdpijn en misselijk, nu alleen moe.
Maar ik heb ook nog andere medicijnen dus ja, waar dat van is.
Ik heb ook andere antidepressivia geslikt, maar hier reageerde ik het beste op.
Heb oa ook Zoloft geslikt, hier kwam ik behoorlijk van aan.
Als k vrage mag waarom moet je overstappen?
Sterkte in alles !!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 36 gasten