games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 02 nov 2009 17:26

mohamed schreef:
Mortlach schreef:
mohamed schreef:Dit is grafisch helemaal niks bijzonders, maar ik denk dat het een zeer vermakelijke titel zal worden. De releasedata zijn 15 november 2009 in de Verenigde Staten, 12 november in Australië en last but not least op 20 november 2009 in Europa.

En het was al zo'n dure maand... #-o

Dat is zeker zo! En helemaal als je 'm als eerste wilt spelen en uit Australië moet halen! :frown:

Ach, meestal zijn ze in Australië juist het laatst, dus dit gun ik ze wel een keertje. Ik heb ook geen haast, moet nog steeds SuperMario Galaxy uitspelen.

Een collega hier was trouwens wel zo gek om een Japanse Wii te importeren zodat hij Super Smash Brothers Brawl kon spelen voordat het in Europa te krijgen was. (wel met als gevolg dat alle menu's in het Japans zijn).
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 17:38

Mortlach schreef:Ach, meestal zijn ze in Australië juist het laatst, dus dit gun ik ze wel een keertje. Ik heb ook geen haast, moet nog steeds SuperMario Galaxy uitspelen.

Vaak zijn ze als laatste ja, terwijl Japan er vlakbij ligt!
Mario Galaxy heb ik ook niet helemaal uitgespeeld en heb de moed ook opgegeven. De laatste paar quests vond ik eerlijkheidshalve slecht gevonden en veeeel te moeilijk.
Een collega hier was trouwens wel zo gek om een Japanse Wii te importeren zodat hij Super Smash Brothers Brawl kon spelen voordat het in Europa te krijgen was. (wel met als gevolg dat alle menu's in het Japans zijn).

Tja, zie hem er dan maar eens voor te krijgen! ](*,)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 nov 2009 18:21

mohamed schreef:Een collega hier was trouwens wel zo gek om een Japanse Wii te importeren zodat hij Super Smash Brothers Brawl kon spelen voordat het in Europa te krijgen was. (wel met als gevolg dat alle menu's in het Japans zijn).

Tja, zie hem er dan maar eens voor te krijgen! ](*,)[/quote]

Tja, "gewoon" een Wii importeren uit Japan, en vervolgens de games ook uit Japan laten komen he... Persoonlijk zou ik dat nooit doen, veel te veel moeite om een spel 2 maanden eerder te kunnen spelen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 02 nov 2009 18:41

Nee, ik denk wel meer niet. Maar bij mij is de Zelda wel favoriet.
Ik heb de Wii en daarop nu bijna al de Zelda games die uitgekomen zijn.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 02 nov 2009 19:01

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 21:06

Mortlach schreef:Tja, "gewoon" een Wii importeren uit Japan, en vervolgens de games ook uit Japan laten komen he... Persoonlijk zou ik dat nooit doen, veel te veel moeite om een spel 2 maanden eerder te kunnen spelen.

Ik lees geen Japans en dat lijkt me een handicap van formaat bij het spelen.

Om een spel eerder te spelen zijn meerdere wegen te bewandelen die leiden naar Japan!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 21:08

tante-tortel schreef:Nee, ik denk wel meer niet. Maar bij mij is de Zelda wel favoriet.

Eerder zei ik al eens dat je mijn favoriete tante bent en je keuze in spellen onderstreept dat maar eens te meer! Ik vind Ocarina of Time de beste van de hele reeks trouwens, welke jij?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 21:10

Spons schreef:super mario is geniaal !

http://www.youtube.com/watch?v=o9pWgEp86cM

Afbeelding

Amen! Nog steeds geen officiele releasedate bekend of wel?

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 02 nov 2009 21:14

mohamed schreef:
tante-tortel schreef:Nee, ik denk wel meer niet. Maar bij mij is de Zelda wel favoriet.

Eerder zei ik al eens dat je mijn favoriete tante bent en je keuze in spellen onderstreept dat maar eens te meer! Ik vind Ocarina of Time de beste van de hele reeks trouwens, welke jij?

Ja die is ook mijn favoriet, maar zelfs de allereerste zelda vind ik nog leuk om te spelen. Maar nu wachten op de nieuwe voor op de ds.
Ik vind het vooral erg leuk als je het op de Wii speelt dan heb je zo een lekker groot scherm. Tenminste wij hebben een groot scherm.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 nov 2009 21:30

tante-tortel schreef:
mohamed schreef:

Ja die is ook mijn favoriet, maar zelfs de allereerste zelda vind ik nog leuk om te spelen. Maar nu wachten op de nieuwe voor op de ds.
Ik vind het vooral erg leuk als je het op de Wii speelt dan heb je zo een lekker groot scherm. Tenminste wij hebben een groot scherm.

Ik wacht op de nieuwe Zelda voor de Wii, daar heb ik zeer hoge verwachtingen van.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 02 nov 2009 22:40

Oké, daar heb ik nog niets over gehoord. Weet je wanneer die uit komt dan?

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 03 nov 2009 10:19

Kent iemand Europa Universalis?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 03 nov 2009 10:21

Optimatus schreef:Kent iemand Europa Universalis?

Wat is dat dan?
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 03 nov 2009 16:42

ik dacht een vrij goed politeik / handels spel ! maar ook best pittig !

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 nov 2009 17:12

tante-tortel schreef:Oké, daar heb ik nog niets over gehoord. Weet je wanneer die uit komt dan?

Waarschijnlijk in 2010.

Afbeelding

E3 2009: Miyamoto onthult nieuwe Zelda voor de Wii.
De befaamde directeur Shigeru Miyamoto heeft de eerste details onthuld omtrent de nieuwe Zelda die op de Wii uitkomt in 2010. De titel zal absoluut gebruik maken van de recentelijk op de markt verschenen Wii MotionPlus.

Bron.

Terug naar “Archief”