Maar gelukkig is het nu helemaal schoon en kunnen onze vrienden er over 2 weken zo in

Moderator: Moderafo's
Funlover schreef:ajl schreef:Ik neem aan dat je bedoelt dat het konijnenhok uitgemest moet worden ipv het konijn.. Het staat nu erg grappig in het zinsverband.
Juist ja idd![]()
Dat zijn altijd van die leuke versprekingen....
vpk schreef:zo, nu eerst een bakkie koffie![]()
heb de badkamer een grote beurt gegeven. heerlijk weer zo lekker fris!
hoevaak doen jullie de badkamer gemiddeld?
en dan bedoel ik echt een grote beurt (voegen schoonmaken met een borsteltje e.d. en echt alles loshalen en schoonmaken)
vpk schreef:zo, nu eerst een bakkie koffie![]()
en dan bedoel ik echt een grote beurt (voegen schoonmaken met een borsteltje e.d. en echt alles loshalen en schoonmaken)
em_ma schreef:Als je van die badkamerspray voor je tegels gebruikt, hoef je de voegen ook niet vaak schoon te maken.
vpk schreef:em_ma schreef:Als je van die badkamerspray voor je tegels gebruikt, hoef je de voegen ook niet vaak schoon te maken.
wat is dat voor badkamerspray?
spuit je daar gewoon de tegels eens in de zoveel tijd mee in? of na het douchen ofzo?
NdW schreef:Ik doe het met een Cillit Bang spuitbus voor vuil en kalk, ik heb hem ook in de keuken voor vet. Het werkt echt super... je spuit het op de tegels/bad en je gaat erover heen met een spons of doek en het is schoon.
em_ma schreef:vpk schreef:zo, nu eerst een bakkie koffie![]()
De badkamer doe ik eens per week: de wastafel/spiegel en douchekop ed met Cif en alles afnemen.
Voegen maak ik eens per maand ofzo schoon, ligt er ook aan hoe ze eruit zien.
Als je van die badkamerspray voor je tegels gebruikt, hoef je de voegen ook niet vaak schoon te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten