Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 26 okt 2009 13:18

jamillah schreef:Marnix?? :mrgreen:

Heej, ik ben een multifunctionele man hoor :D Als Joanne rokken past zoek ik ondertussen leuke bijpassende topjes, bloesjes etc. :)

En ik heb best een mening over wat leuke kleding is en wat niet, en dan vind ik de Didi heel veel leuke kleren hebben... niet zo standaard en saai.

ajl schreef:Ik hoor/lees in dit topic zoveel goede verhalen over didi en steps dat ik als ik eenmaal ontzwangerd en weer op gewicht ben ( zomer 2010) daar nodig eens moet gaan kijken. Ik kwam namelijk nooit bij de didi. Ben erg benieuwd wat voor rokken ze daar hebben.

Kijken kan alvast he :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mormeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor mormeltje » 26 okt 2009 15:37

Enne... Wat dragen de vrienden/echtgenoten voor stijlen hier?
Voor mijn vriend is het drama om iets leuks te vinden. Ik had afgelopen weekend een mooie spijkerbroek bij Jack&Jones gehaald. Donkerblauw met iets vervaagde 'vlekken' op de benen. (used effect) vond die (grmph) hem lelijk...
De praktijk is, dat mn vriend in overhemden loopt en altijd dezelfde spijkerbroek. Hij heeft van 1 model 2 exemplaren. Ook houdt hij van t-shirts met aparte prints, en sweaters met aparte prints. (label 54)
Hij is 27 en nog student, tussen haakjes...
What goes around, comes around

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 okt 2009 15:40

hihi mijn man is daar heel makkelijk in. Ik neem vaak kleding voor hem mee. Hij vindt het prima, zolang het maar geen pakken zijn.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 okt 2009 15:43

Mijn man draagt ook vaak spijkerbroeken (beetje uitlopend model van onderen anders valt het niet netjes over zijn schoenen :mrgreen: ) Altijd donkere wassingen lichte staat voor geen meter en vindt hij niet mooi (slagen eigenlijk altijd voor broeken bij g-star).
In de zomer als bovenstuk eigenlijk altijd polo shirt in alle mogelijke kleuren (ook roze :D )
In de herft/winter dunne nette truien met strepen enz ook in allerlei kleuren als het kouder wordt een shirt of overhemd in bijpassende kleur en als het heel koud is draagt hij van die capuchon truien.
Schoenen draagt hij vaak nette wat hogere.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 26 okt 2009 15:44

Spijkerbroek met overhemd is favoriet (wel allerlei verschillende soorten, van beide)
In de zomer een leuke polo en ook gerust een driekwartsbroek.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 okt 2009 16:22

Mijn wederhelft gaat het liefst naar Mexx, maar onlangs hebben we ook leuke kleding gescoord bij V&D (s'Oliver en eigen merk V&D meen ik) en bij The Sting. Meest nette broeken en erop een overhemd of polo (in de winter met een trui of colbertje over het overhemd). T-shirts (dus zonder kraag) heeft hij nog wel, maar ik vind dat niks, dus volgens mij gaan die langzaam uit zijn collectie verdwijnen. :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 okt 2009 16:36

Die kerel van mij vindt spijkerbroeken stom!
We vinden wel regelmatig wat leuks bij de Forecast o.i.d. Wel wat duurder, maar die broeken blijven dan ook lang mooi, zelfs als ze regelmatig in de droger gaan. Bovendien ligt er altijd nog van alles in de uitverkoop!
Verder gaan we nogal eens naar de WE, Esprit etc. Ook H&M, maar dat wordt wel wat minder tegenwoordig.
In de zomer draagt 'ie veel blousjes. Wel beetje stoer hoor, niet supernetjes. In de winter lekkere truien, of vesten met capuchon etc. Ik vind het voor mannen vaak veel moeilijker! Al die truien met van die vreselijke teksten, getallen enz. Ik vind het maar niks. Voor vrouwen is veel meer variatie en verschil, of kijk ik verkeerd?
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 26 okt 2009 16:37

Mijn man draagt ook korte broeken (3kwart vindt hij niks aan) wel ''nette'' korte broeken van gaastra en ook van de sting volgens mij. Ik vind shirts zonder kraag ook echt niet mooi.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 okt 2009 16:50

Mijne koopt het liefst nooit kleren. het is dat ik hem soms dwing ;) Hij vindt het al snel best voor zichzelf. Al heeft hij wel echt een eigen smaak. Maar hij hoeft geen 5 broeken, 3 vindt hij meer dan zat.
Toen we verkering hadden droeg hij alleen spijkerbroeken, nu ik met hem meega ook wat meer andere kleuren. En sinds heel kort heb ik eindelijk de dunne trui met blouse eronder erdoor ;) Hij draagt zelf graag blousjes in de zomer en winter, in een leuke kleur. Ik mag alleen sokken en onderbroeken voor hem meenemen (maar dat laatste vertik ik om te doen), kleren zoekt hij gewoon zelf uit. Al ga ik tegenwoordig meestal wel mee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 okt 2009 17:15

Man draagt spijkerbroeken van Levi's.
Bovenkleding is meestal van O'neill.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 26 okt 2009 17:21

Ik heb net een superleuk jurkje bij de forecast gekocht.
Deze winter zie ik superveel jurkjes. Nu loop ik zelf eigenlijk altijd in een broek, maar ik kan weinig leuke dingen voor erboven vinden.
Dus ik denk dat ik toch maar wat meer jurkjes en rokjes ga dragen.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 26 okt 2009 19:26

liefie schreef:Mijn man draagt ook vaak spijkerbroeken (beetje uitlopend model van onderen anders valt het niet netjes over zijn schoenen :mrgreen: ) Altijd donkere wassingen lichte staat voor geen meter en vindt hij niet mooi (slagen eigenlijk altijd voor broeken bij g-star).
In de zomer als bovenstuk eigenlijk altijd polo shirt in alle mogelijke kleuren (ook roze :D )
In de herft/winter dunne nette truien met strepen enz ook in allerlei kleuren als het kouder wordt een shirt of overhemd in bijpassende kleur en als het heel koud is draagt hij van die capuchon truien.
Schoenen draagt hij vaak nette wat hogere.

Nou, dit kon mijn stukje ook wel zijn, alleen draagt mijn man geen capuchon truien. En geen hogeren schoenen, daar krijgt hij zweetvoeten in.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 okt 2009 20:20

Mijn man koopt altijd alle kleding zelf. Ik neem echt nooit wat voor hem mee. Door de week heeft hij altijd een pak aan. In zijn vrije tijd vaak een spijkerbroek van Replay of van Tommy met een overhemd of een wollen v-halstrui. Vanaf april tot aan september heeft hij altijd een korte broek aan met een polo. Maar het liefst loopt hij thuis in een oude trainingsbroek en op blote voeten :lol:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 okt 2009 22:02

mijn man vind het wel best met kleding, af en toe haal ik wat voor hem en altijd valt het wel in de smaak. Nu willen we nog een mooi pak voor de winter en wat mooie truien en broeken. Een broek & trui van g-star maar vinden we eigenlijk veels te duur. Een trui voor 80 euro is het minste wat je kan krijgen...pff :shock: dan maar gewoon bij C&A kijken. We waren laatst in een outletstore van g-star maar ze hadden zowiso niets voor mij, en allemaal broeken van minimaal 150 euro. Dat gaat bij mij te ver.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 okt 2009 22:34

Mijn bruine laarzen zijn kapot gegaan en zaterdag heb ik deze cognac-kleurige laarzen gekocht: http://www.omoda.nl/shop/details/cognac ... -094/12098 . Eerst een keer of 3/4 inspuiten, dan schijn je er langer mee te doen...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”