Prince Caspian schreef:Iemand hier trouwens met een PsP? Ik denk erover na om eens een GTA-deeltje te gaan kopen ervoor, maar vraag me af hoe dat speelt op zo'n schermpje. En ik ga denk ik een playstation 2 aanschaffen, die dingen kosten geen drol meer! Tips voor spellen die ik ervoor zou moeten hebben?
Ja, God of War is erg goed voor de PS2; verder hangt het er vanaf wat je leuk vind natuurlijk. Platform-spellen? Jak en Daxter en Ratchet & Clank zijn erg goed. Oh, en de Prince of Persia Trilogy natuurlijk! Van alle drie de reeksen alle delen eigenlijk!
Als je van knokken houdt is de Tekken reeks erg leuk. Racen? Collin McRae of Burnout.
Verder kun je op een site als gamespot.com hun reviews sorteren op score en spelsysteem; alles boven de 8 a 8,5 is geen miskoop.
Voorbereidend werk
hier.
Maar ik zou toch kijken of je met een beetje sparen niet voor de PS3 kan gaan. Hoe goed de PS2 ook was, het is een antiek stukje techniek. Ik heb wel een PSP, niet de GO, en dat is best een leuk apparaatje, maar er komt toch niet zo heel veel leuks voor uit, (buiten God of War (is ie weer), Puzzle Quest, en het onovertroffen Patapon!) plus dat het een vrij groot apparaat is.