Jammie schreef:martien schreef:Nee, maar ik wel.
Wil jij graag een vijandsbeeld?
?????????????????????
Dit is 1 vqan de Kirdneh truuken. Je citeert alleen de laatste quote en dan ga je daar op in....
Je hebt een strak vijandsbeeld. Dat stel ik vast aan de hand van je opmerking over Dawkins.
Bij mij is iedereen in zijn waarde, ik heb geen natuurlijke vijanden![]()
Daar geloof ik dus niets van.
Nou, ik weet in ieder geval ZEKER dat de ICR peoples absoluut GEEN objectieve "discussie" voeren. DAT is op zich een objectieve vaststelling.
Waarom? Valse beschuldiging?
Nee, een FEIT. Daar was je toch zo van? Lees de geloofsbeleidenis van dit "institute" en word wijs.
Is geen argument, is hetzelfde als ik zou zeggen dat de evolutionisten GEEN objectieve discussie kunnen voeren.Maar nu gaan we op dezelfde toer verder
en dat is niet de bedoeling.
Bull. Er bestaan helemaal geen "evolutionisten" to begin with.
Goed we meten een vervalsnelheid, we meten de isotoopverhoudingMaak dat nu es hart, als je kan. We gaan de valversnelling meten. Ik doe dat en jij doet dat. We kijken tegen een aantal dingen verschillend aan, DUS als je gelijk hebt zullen wij beiden een verschillende uitkomst krijgen. Toch?Maar koppelen daar geen leeftijd aanvast. Dan krijgen we dezelfde isotoopverhouding.
Ok, dus WAARNEMINGEN zijn wel objectief?
Nou een stap verder. EEn steen verlaat de aarde met 10 meter per seconde. Ik voorspel dat die terugvalt. Voorspel jij iets anders?
Zoooo. Best radicaal, vind je niet? En als je in wat anders gelooft loopt het NIET goed met je af? En dat zou dan niet bedreigend zijn? Shure?
Hoho, het gaat niet om mijn geloof. Kan radicaal in de oren klinken maar zo staat het in de Bijbel.
Bull. Het gaat om je geloof. Al vanaf je eerste post. Als je "iets dat in de **** verheft tot absolute waarheid en DAT als uitgangspunt kiest gaat het DUS om je geloof. Nou ga dr dan ook voor staan en die niet net of je heel "wetenschappelijk" bezig bent.
Dat is pertinent NIET waar. Het gaat je allerminst om de feiten. Het gaat je om het bevestigen van je eigen denkbeelden. DAT is het belangrijkste. DAAROM is er gedoe over Helium.
Oké, ik zie nu dat je hetzelfde denkt, bevestigen van eigen denkbeelden, het maken van eigen interpretatie. Daarom botst het ja, inderdaad.
Bull. Ik ken die zogenaamde spiegelretoriek als mn onderbroek. Er is 1 heel klein verschilletje, en dat heet de wetenschappelijke methode.
Ik heb niets toegezegd. Ik heb gemeld dat ze in overeenstemming zijn met elkaar. Ik heb absoluut geen zin in die discussie. Die is elders al uit en te na gevoerd, zie de linkjes die ik citeerde.
Laat die tabellen dan zien. Linkje heb ik niets aan, wil niet met links smijten. We gaan verder met RATE.
WELKE tabellen? JIJ liet toch een lijstje met RATE dingesen zien?
Als je een lijstje wil adviseer ik je een boek over geologie aan te schaffen. Daar vind je ze volop.