Autotopic (2)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Re: Autotopic [2]

Berichtdoor TheKeimpe » 14 sep 2009 19:20

Carpento, waarom belde je de WW dan niet?

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 15 sep 2009 15:50

Omdat dat verder niets aan de situatie zou veranderen. Dat doorrijden naar een veilige plek had ik ook gedaan als ik op de wegenwacht had moeten wachten. En die band verwisselen itself is piece of cake, daar heb ik geen wegenwacht voor nodig :wink:

Owja, en ik ben zelf geen lid bij de ANWB (heb toch geen auto, dus waarom zou ik), en de baas doet dat via Travelcard, zo hoorde ik achteraf :P

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 15 sep 2009 17:17

Hmmm Carpento, ik ken die weg, kom er regelmatig over, en als jij je band lek had, had je vele keren eerder kunnen stopppen :lol:
Maarrr ik heb enorm mazzel gehad met mijn lekke band, het was 't ventiel dat kapot was, en aangezien ik vrij snel ben gestopt, heb ik m'n band + velg gespaard! Koste me maar 12,50, voor een nieuw ventiel + montage

Heb net even gekeken wat nieuwe (sport)velgen kostten, en dan schrik je toch wel even :shock:

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 15 sep 2009 17:25

Hou je er rekening mee dat ik van de snelweg kwam, en pas ná de kruising (bij A) doorhad dat 'm band stuk was :p

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 02 okt 2009 15:00

M'n ruitenwissers hebben het begeven :?
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 03 okt 2009 10:03

Dat lijkt me erg beroerd rijden. Onder de 30 km/uur gaat het nog wel (dan vormt het water een mooie laag op je voorruit, maar daarboven krijg je golfslag in de waterlaag en dan zie je helemaal niets meer).

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 04 okt 2009 12:35

Hmm, lekke band.. Half uurtje rijbewijs binnen en ik had ook een lekke band. :mrgreen: Was met m'n zusje aan het rondrijden en vonden dat de auto ineens wel meer kabaal maakte dan anders. Nog stuk doorgereden, gekeken of het op een asfalt ook zo'n kabaal maakte. En ja hoor... Zus maar gebeld en toen nummer van garage gekregen, die kwamen direct en hebben de winterband eronder gezet.
Maar wel even schrikken als je eindelijk keer zelf mag rijden. :mrgreen:
Leef je droom.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 05 okt 2009 11:52

TheKeimpe schreef:Dat lijkt me erg beroerd rijden. Onder de 30 km/uur gaat het nog wel (dan vormt het water een mooie laag op je voorruit, maar daarboven krijg je golfslag in de waterlaag en dan zie je helemaal niets meer).

Wat nog beroerder is is het prijskaartje wat eraan hangt :o
Ben vanmorgen even langs de garage gegaan.... Er waren stangen o.i.d. afgebroken waardoor het motortje is doorgebrand.. 300 zeldzame euro's gaat dat kosten :? En dan vrijdag nog de apk + grote beurt.. Ik weet ook wel weer waar mijn 13e maand heen gaat :(
www.kralenjans.webs.com

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2009 11:58

Jans jij hebt toch een behoorlijk nieuwe auto? Altijd balen geld uitgeven aan een auto. Gelukkig hebben wij weinig kosten aan onze auto's onze ''gezinswagen'' is een leaseauto hebben we helemaal geen omkijken naar en mijn auto wordt alleen gebruikt als ik doordeweeks overdag moet werken voor de rest staat hij stil.
Suc6 er mee jans

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 05 okt 2009 12:05

Ja, hij is behoorlijk nieuw.. maarja.. Een auto kost nou eenmaal geld, en zonder kan ik niet :wink: Maar het komt altijd op de ongelegen momenten en dat is dan weer zo zuur!!!!
www.kralenjans.webs.com

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2009 12:23

klopt! Maar ik bedoelde eigenlijk of je geen garantie of zo meer hebt? Kwam niet echt zo over haha

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 okt 2009 12:27

Mijn Fordje wordt vanavond opgeknapt. De 5e versnelling doet het al maaaaanden niet, daar gaat vanavond een nieuwe versnellingsbak voor in, en een stel achterlichten doen het al tijden niet :oops: Dan nog APK, en dan kan ie weer een poosje mee hoop ik :)
Van de Mazda doet de airco het niet, maar dat kost ons veel te veel om te laten maken en het is nu toch bijna winter, komt na het volgende geldboompje wel weer :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2009 12:29

Rij je dan gewoon met 4 versnellingen :shock: :D Of rij je er nooit mee over de snelweg?

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 05 okt 2009 13:57

Ow, bedoel je het zo :wink: Ik heb mijn auto sinds februari maar heb hem via marktplaats gekocht... Maar had ik hem bij de garage gehaald dan was mn garantie ook al voorbij geweest!
www.kralenjans.webs.com

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 okt 2009 15:12

Ik rij gewoon met 4 versnellingen, ook over de snelweg. Ach, mijn vriendin heeft een auto die maar 4 versnellingen heeft, dus zo erg is het niet, alleen zo duur ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Algemene Zaken”