Moderator: Moderafo's
marierose schreef:hoi Evelien,
Ik heb een email naar je gestuurd, als de email niet is aangekomen zal ik je een pb sturen. Bedankt voor je bericht!!
Evelien schreef:marierose schreef:hoi Evelien,
Ik heb een email naar je gestuurd, als de email niet is aangekomen zal ik je een pb sturen. Bedankt voor je bericht!!
dat is niet handig want dat mailadres bestaat niet meer (moet ik nog steeds veranderen).
meissie88 schreef:Dat zal vast wel mogen toch?
M'n schoonfamilie heeft ook zo'n enorrrme familie! Denk ik na anderhalf jaar verkering iedereen zo ongeveer te kennen, blijkt er nog een hele meuk te zijn die ik nog niet ken
meissie88 schreef:Dine schreef:meissie88 schreef:Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...
haha, zeker!! Waar komt jouw schoonfamilie vandaan? Van een bepaalde tak ben ik ook nog familie namelijk:P
Ehhmmm 't grootste gedeelte woont nu in de provincie Gronignen geloof ik....
Daphne schreef:@marierose: Bij mij heeft er op de basisschool ook een jongen in de klas gezeten die uit Kampen kwam en Ten Brinke heette. Ze zouden familie kunnen zijn, de namen die jij noemt komen overeen met zijn naam en die van zijn broers. Ik heb echter geen contact meer met hem, dus weet ook niet waar hij nu woont. Zijn oom en hun gezin woonden ook in Veenendaal.
pannenkoek schreef:Daphne schreef:@marierose: Bij mij heeft er op de basisschool ook een jongen in de klas gezeten die uit Kampen kwam en Ten Brinke heette. Ze zouden familie kunnen zijn, de namen die jij noemt komen overeen met zijn naam en die van zijn broers. Ik heb echter geen contact meer met hem, dus weet ook niet waar hij nu woont. Zijn oom en hun gezin woonden ook in Veenendaal.
Bij mij in de klas in Amersfoort zat een Marcel ten Brinke en kwam ook uit kampen of ijsselmuiden
meissie88 schreef:pannenkoek schreef:Daphne schreef:@marierose: Bij mij heeft er op de basisschool ook een jongen in de klas gezeten die uit Kampen kwam en Ten Brinke heette. Ze zouden familie kunnen zijn, de namen die jij noemt komen overeen met zijn naam en die van zijn broers. Ik heb echter geen contact meer met hem, dus weet ook niet waar hij nu woont. Zijn oom en hun gezin woonden ook in Veenendaal.
Bij mij in de klas in Amersfoort zat een Marcel ten Brinke en kwam ook uit kampen of ijsselmuiden
ene marcel ten brinke was mijn handvaardigheids-leraar
Evelien schreef:Volgens mij is Marcel ten Brinke geen kleinzoon van de ten Brinke die jij bedoelt Marierose. Dat is wel fam.
pannenkoek schreef:Evelien schreef:Volgens mij is Marcel ten Brinke geen kleinzoon van de ten Brinke die jij bedoelt Marierose. Dat is wel fam.
Bedoelen we dezelfde?
Hij is getrouwd met Femmy en er heeft een kind van hun in het ziek huis gelegen ivm leukomie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten