Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:HELP IK HEB EEN TROUWKAART GEHAD!
Ja dat is niet zo erg, maar ik ken de beste mensen niet. Was ook niet voor ons bedoeld maar voor ene familie de Bruin met ons adresEn aangezien ik de beste ceremoniemeester niet te pakken krijg en verder geen enkel ander nummer te vinden is probeer ik het maar even zo.
Het stel (komt uit?) gaat in elk geval wonen in Ridderkerk, trouwen 18 oktober en heten Leendert en Corrie. Achternamen laat ik maar even achterwege![]()
Wie kent ze?
Funlover schreef:Bij mij had het bruidspaar vorig jaar aangegeven van wie ze wel een stukje wilde en van wie niet, en met de vraag of ik alle stukjes wou screenen. Ik heb dat als ceremoniemeester ook gedaan en dan komt het helemaal goed.
Paar stukjes zijn toch wel leuk hoor lijkt me .....
LeChat schreef:Er staat dus een toekomstig adres op de kaart? Dan stuur je 'm toch gewoon (gesloten) in een andere envelop daar naartoe met de melding dat die mensen verhuisd zijn? Ze komen vast nog wel op dat nieuwe adres voor ze gaan trouwen...
Evelien schreef:Kirsten van HARTE Gefeliciteerd met je huwelijk. Een hele fijne dag toegewenst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten