Fijn Jannoek dat de operatie goed is gegaan.
Succes met wachten op de uitslag en beterschap verder.
Moderators: Memmem, Moderafo's
Evelien schreef:Wat zouden jullie doen als je menstruatie enorm ontregelmatig is?
Evelien schreef:Opzich wel regelmatig met en zonder pil. De ene keer 4 en de andere keer 5 weken ... en zo ging (om en om). Dat vondt ik best wel regelmatig. Maar nu is er geen touw aan vast te knopen. Best lastig want ik voel het meestal niet aan komen (en dan zit je met een lekker rode plek op je broek of rok) .
em_ma schreef:Evelien schreef:Opzich wel regelmatig met en zonder pil. De ene keer 4 en de andere keer 5 weken ... en zo ging (om en om). Dat vondt ik best wel regelmatig. Maar nu is er geen touw aan vast te knopen. Best lastig want ik voel het meestal niet aan komen (en dan zit je met een lekker rode plek op je broek of rok) .
Misschien moet je lichaam er nog aan wennen dat je niet meer aan de pil bent. Als er niets lichamelijks/geestelijks (stress) aan de hand is, vrees ik dat je ermee zult moeten leren leven.
Mijn menstruatie heeft er ook tig jaar over gedaan om regelmatig te worden. Nu ben ik het ong elke 4 a 5 weken en dat vind ik dan ook best regelmatig!
tante-tortel schreef:Je zou kunnen vragen of je de Cyclocur mag gebruiken. Dat is een homonale pil die zorgt dat je menstruatie regelmatig wordt. En dat er een eisprong plaats vind.
Het lijkt op de anticonceptie pil alleen bied deze juist geen bescherming tegen zwangerschap.
Evelien schreef:tante-tortel schreef:Je zou kunnen vragen of je de Cyclocur mag gebruiken. Dat is een homonale pil die zorgt dat je menstruatie regelmatig wordt. En dat er een eisprong plaats vind.
Het lijkt op de anticonceptie pil alleen bied deze juist geen bescherming tegen zwangerschap.
Dat moet ik met de huisarts bespreken!? of kun je die zo aanvragen bij de apotheek?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast