Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2009 09:06

Wat een leuke foto's!

Haai wat fijn dat Sylke bijna naar huis mag!

Ajl, hopelijk heb je de anti-lichamen, want zo is het wel lastig natuurlijk!

Liefje hoe ging het slapen van Danique in haar grote bedje?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 aug 2009 09:15

De eerste nacht kwam ze eruit omdat ze mijn man weg hoorde gaan, toen wilde ze er ook niet meer in.
Nu vannacht heeft ze van 9 tot 9 geslapen en lag wakker te kijken toen ik bij haar kwam, toen ging ze er pas zelf uit. ;-)

Fijn dat het met Milan langzaamaam toch beter gaat, maar jammer als er dan idd weer een andere juf is.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 27 aug 2009 11:07

ajl schreef:Leuke foto's weer!

Hugo kan momenteel niet naar het kdv, omdat daar de 5e ziekte heerst. Dat schijnt schadelijk te kunnen zijn voor zwangere vrouwen. Hij is al de hele week thuis en mijn schoonmoeder is deze week bij ons geweest. Ik hoop niet dat het lang duurt, want ik kan geen weken opvang regelen. Mijn eigen moeder werkt zelf ook en ouders en schoonouders wonen minimaal 1,5 uur rijden verder....dus halen/brengen is ook geen optie. Daarom ben ik gisteren maar naar de ha geweest om mij te laten prikken op anti-lichamen tegen de 5e ziekte. Als ik die heb, kan hij weer naar het kdv. Erg lastig allemaal.

Bij ons op het kdv heerst het ook al! Ik werk er zelf en onze jongste van bijna 2 gaat er ook heen. Nu zag ik gisteren dat ze vooral op d'r rug helemaal onder de spikkels zit. Verder is ze wel hangerig en huilt ze veel maar echt ziek is ze niet. Be bang dat dit toch wel een teken van die 5e ziekte is. Hoezo is het gevaarlijk voor zwangeren? Mijn schoonzus is nl hoogzwanger en die zien we nog wel eens; dan mag m'n dochtertje, als ze écht de 5e ziekte heeft, eventjes niet bij haar komen. :(

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 aug 2009 12:00

Wat naar zeg dat die 5e ziekte heerst, lijkt me erg lastig om steeds oppas te vinden ajl. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik het op zou moeten lossen als dit ons zou overkomen. NU kan mijn man wel 2 dagen thuiswerken ofzo, en mijn schoonmoeder een dagje oppassen, en ikzelf mag calamiteiten verlof opnemen, voor maximaal 1 dag als het nodig is, maar dan is het ook echt op.

Wat goed van Danique liefje, dat ze zo goed in haar bed blijft!

Tj, kan me voorstellen dat het lastig is om hem naar school te brengen als hij zelf zegt niet te willen :( Hopelijk gaat het steeds beter en went hij snel.

Ik heb net een buggy gekocht, ideaal zeg, veel kleiner op te klappen dan de wandelwagen. Opeens was ik het gedoe met die wandelwagen zat en ben ik naar het babypark gegaan :) (al had ik al eerder gezegd dat dat moment zou komen tegen mijn man hoor ;) )
Ik dacht dat Jurian waterpokken kreeg, maar het zijn denk ik toch muggenbulten, het worden er niet meer. Om eentje zit wel een rode rand, ik was meteen bang voor een tekenbeet, dus ben maar even langs mijn moeder en schoonmoeder gegaan om hen om advies te vragen (lekker onzeker moedertje op dat gebied ;) ). Ik kijk het nog maar even aan. Ik bel echt zelden of nooit een dokter, omdat ik zelf vaak wel gewoon doorloop, maar met een baby is dat toch een beetje anders. Nouja, als het niet overgaat kan ik altijd nog langsgaan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 aug 2009 12:09

MissF als het een tekenbeet is moet er volgens mij ook een teek inzitten.
Wie weet een muggenbult een beetje ontstoken?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 aug 2009 12:11

Missf als ik gestoken wordt door een mug krijg ik er grote ringen rond (op mijn been een keer een cm of 10 breed) dit is een soort allergische reactie. Als Jurian er veel last van heeft kun je er een beetje azijn op doen helpt tegen de jeuk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 aug 2009 12:17

Hij heeft er verder geen last van, tenminste, geen jeuk. Hij is wel wat jengeliger en ziet wit en is moe. maar ik heb idd geen teek gezien. Er zit wel een bultje, maar ik denk idd dat het een muggenbult is en dat hij er gewoon op reageert ofzo. De andere 4 zit geen kring omheen.
Nouja, dan gaat het vanzelf wel over.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 aug 2009 12:46

nou ja, advies vragen bij de assistent is nooit verkeerd hoor. Die kan je volgens mij wel adviezen geven. Dat je op iets moet letten zeg maar.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 aug 2009 12:56

MissF schreef:Hij heeft er verder geen last van, tenminste, geen jeuk. Hij is wel wat jengeliger en ziet wit en is moe. maar ik heb idd geen teek gezien. Er zit wel een bultje, maar ik denk idd dat het een muggenbult is en dat hij er gewoon op reageert ofzo. De andere 4 zit geen kring omheen.
Nouja, dan gaat het vanzelf wel over.

Ik heb het ook niet bij alle muggen bulten een teek lijkt me niet zo waarschijnlijk want dat beestje laat zover ik weet niet zomaar los heb je volgens mij echt een tekentang voor nodig maar wat Evelien ook zegt je kan altijd even om advies vragen daar zijn ze voor. (al ken ik het wel niet bellen naar HA doen wij ook nooit)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 27 aug 2009 13:14

Ilona krijgt ook soms hele grote muggenbulten, met een kring er om heen.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 27 aug 2009 15:04

TJ:
Dat is natuurlijk niet leuk nee voor een kindje wat toch al er erg moet wennen aan school als er een andere juf is, maar gelukkig dat het toch wel goed ging.
Het zal allemaal wel een kwestie van wennen zijn voor hem en voor jou ook.

Heb weer hele mooie foto"s gezien met mooie kinderen :D

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 27 aug 2009 15:07

Sylke is thuis!! :yahoooo: ::)) \:D/

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 aug 2009 15:14

Wat ontzettend fijn!!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 aug 2009 15:24

Geweldig!! Geniet van elkaar!! d:)b

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 27 aug 2009 15:27

Wat fijn Haai, geniet van elkaar