Zo...Ben toch niet voor niks lid van de ANBW

Ik reed op N7 bij Groningen-stad, (een vrij nieuwe weg) toen mijn auto opeens erg 'hobbelde', maar ik dacht dat het aan de weg lag, tot er opeens een paar jongens naast me kwamen rijden, toeteren, zwaaien e.d., Ik schonk er eerst geen aandacht aan,tot ze achter me gingen rijden, met grote lichten, en daarna weer naast me kwamen rijden, en gebaarde er 1 dat ik een lekke achterband had ! Ik reed net op een stukje waar de vangrail direct aan de weg staat, dus m'n auto voorzichtig eindje achteruit gereden, tot het 'begin' van de vangrail...En m'n band was echt plát
ANWB gebeld, en heb er in totaal 10 minuten over gedaan om uit te leggen waar ik stond
Ik stond vóór een hectometerpaaltje, en ik las dat bordje voor, en hij maar beweren dat die weg niet bestond! Ik hem weer uitleggen dat het net een nieuwe weg is, bla bla...Op eens gegeven moment werd ik echt zat van z'n eigenwijze gedrag...Ik stond vóór het bordje, zei dat het een neiuwe weg was, en nóg bleef hij volhouden dat die weg niet bestond, en ik niet goed keek en het ws de A7 moest wezen! Pfffff...
Najah na een kwartier was het dan eindelijk duidelijk, dacht ik...batterij van m'n telefoon bijna leeg, maaaar er zou binnen een uur hulp komen...Na een half uur weer telefoon: Mevrouw we kunenn u écht niet vinden...Ik wéér uitgelgd, weer het zelfde verhaal, en ja hoor....na 55 minuten waren ze er, en met 5 minuten kon ik weer wegrijden...
En 't stomme was: de 'ANWB-centrale' waar die auto vandaan moest komen stond aan de overkant van die autoweg....Maar daar kwam ik pas achteraf achter...