Moeders... af en toe

...
Laatst had ik hortensia's voor dr meegenomen. Kom ik een paar dagen erna 's morgens in de keuken, hangen ze helemaal slap... water gegeven, maar helaas waren van de meeste knoppen het grootste gedeelte al verdroogd

. En die kwamen dus niet meer open.
Zaterdag nieuwe gekocht, voor in de kamer witte en in de keuken donker rose. Kom ik vanmiddag thuis, hangt 1 helemaal slap en de ander begint ook al wat slapjes te worden. Grrr... ik baal daar dan zo van dat ze dat gewoon niet ziet. Hallo zeg '101' keer op een dag loopt ze de keuken in en uit, als je het dan nog niet ziet... Hopelijk gaat ze weer n beetje goedkomen, maar ik kan daar zoooo slecht tegen. Omdat het er warm is moeten ze gewoon zo'n beetje gemiddeld om de dag water hebben, en je ziet het snel genoeg aan de blaadjes als je wat slap beginnen te worden.
Ben gewoon een enorme bloemenfreak, verzorg planten altijd met liefde

. En dan zo'n nuchtere ma

.
@ Tuinfluiter; kun je niet gewoon even na de winkel toe bellen waar je de pan gekocht heb. Vraag je gewoon of je zo'n pan ook moet 'voor' behandelen met iets voordat je hem gaat gebruiken. Je gewoon even dom houden, aan de telefoon zien ze toch niet wie je bent

.
Wat de toekomst brengen moge........