Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Saskia » 02 apr 2009 12:12

Fijn Cornelis! Sterkte verder voor jullie allebei!

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Gebedstopic

Berichtdoor kwebbel » 03 apr 2009 16:16

veel sterkte Cornelis & vrouw! Goed dat de operatie geslaagd is.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

HarmenV
Mineur
Mineur
Berichten: 165
Lid geworden op: 12 okt 2006 18:20
Locatie: Genemuiden

Re: Gebedstopic

Berichtdoor HarmenV » 03 apr 2009 18:34

NdW, ik zal voor je bidden in deze moeilijke tijd. Sterkte!

cornelis
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1214
Lid geworden op: 22 mei 2004 19:56
Locatie: Boskoop

Re: Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 03 apr 2009 20:25

Ook nu heel hartelijk dank voor jullie gebeden.
Ook anderen ,die de foto van de schouder hebben gezien,zijn vol lof over de zeer geslaagde operatie.
Dat is zeer zeker een grote dankzegging,aan het adres van God,want we zien het bovenal als een gebedsverhoring.
Morgen mag ik ze gaan halen,want dan mag ze naar huis,wel moet eerst nog de fysioterepeute langs zijn geweest,want ze mag geen dag zonder Fysio.
Daarom kom ,komende maandag al de eigen Fysioterepeute aan huis.
Zondag heeft ze dan geen Fysio,maar dat mag voor 1 keer.
Maar gelukkig blijft ook nu nog alles goed gaan.
We kunnen jegens onze God niet genoeg dankbaar zijn.
Daarom vertrouwen op U wie U naam kennen,want Gij hebt nooit verlaten wie U zoeken,o HERE.
Psalm 9 vers 11.
Een vriendelijke groet van Cornelis

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: Gebedstopic

Berichtdoor kirsten » 04 apr 2009 06:11

Het lijkt mij goed om te bidden en danken voor alle mensen die dit jaar belijdenis hebben gedaan/zullen gaan doen.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Gebedstopic

Berichtdoor pol » 04 apr 2009 06:33

cornelis schreef:Ook nu heel hartelijk dank voor jullie gebeden.
Ook anderen ,die de foto van de schouder hebben gezien,zijn vol lof over de zeer geslaagde operatie.
Dat is zeer zeker een grote dankzegging,aan het adres van God,want we zien het bovenal als een gebedsverhoring.
Morgen mag ik ze gaan halen,want dan mag ze naar huis,wel moet eerst nog de fysioterepeute langs zijn geweest,want ze mag geen dag zonder Fysio.
Daarom kom ,komende maandag al de eigen Fysioterepeute aan huis.
Zondag heeft ze dan geen Fysio,maar dat mag voor 1 keer.
Maar gelukkig blijft ook nu nog alles goed gaan.
We kunnen jegens onze God niet genoeg dankbaar zijn.



Dat is vandaag dan groot feest bij jullie, geniet er ook van!

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Race406 » 04 apr 2009 21:49

Ik wil jullie gebed vragen voor een jongen bij ons uit de gemeente. Hij is 18 jaar en kreeg van de week de boodschap dat hij kanker heeft. Willen jullie bidden voor herstel, en om rust en vrede van onze God voor hem, zijn familie en iedereen die hem lief is? Ze hebben het hard nodig
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Gebedstopic

Berichtdoor pol » 08 apr 2009 11:49

Mijn vader ligt al voor de 3e keer dit jaar in het ziekenhuis. Hij heeft een ernstige vorm van COPD en nu weer longonsteking. Gisteren leek het best goed te gaan, maar inmiddels is er koorts bijgekomen en is hardstikke ziek. Willen jullie voor hem bidden, ook doordat hij gevangen is in gedachten dat als hij sterft er geen hoop is door allerlei verkeerd geimpreteerde bijbelteksten enzo....

cornelis
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1214
Lid geworden op: 22 mei 2004 19:56
Locatie: Boskoop

Re: Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 16 apr 2009 19:11

Hallo.

Ik wil ook nu weer jullie vragen om te bidden voor ons nichtje,die al lang ongenezelijk ziek is.
En weer een tegenslag had.
Want ondanks,dat ze medicijnen had om de kanker te remmen,is het gezwel toch weer gegroeid.
En is haar gezegd,dat ze nog maar een jaar heb.
Met andere woorden,ze is nu uitbehandeld.
Ondanks ze pas 33 jaar is en moeder van 3 jonge kinderen,heb ik hele grote moeite,dat ze geen behoefte heeft om naar Jezus te gaan.
Natuurlijk hoop ik,dat ze nog van die Leverkanker genezen zal worden,maar dat ze Jezus niet nodig heeft vind ik vrezelijk,want Hij kan en wil haar ook zoveel nog geven voor nu en straks.
Daarom vertrouwen op U wie U naam kennen,want Gij hebt nooit verlaten wie U zoeken,o HERE.

Psalm 9 vers 11.

Een vriendelijke groet van Cornelis

Gebruikersavatar
Harm-J
Majoor
Majoor
Berichten: 1689
Lid geworden op: 27 dec 2006 14:43
Locatie: Lugdunum

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Harm-J » 16 apr 2009 20:12

Cornelis...zolang er leven is er hoop. Ik moest ineens aan de tekst denken uit Mat 7 van:

Vraag en er zal je gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en er zal voor je worden opengedaan. Want een ieder, die bidt, ontvangt, en wie zoekt, vindt, en wie klopt, hem zal opengedaan worden. Want ieder die vraagt ontvangt, en wie zoekt vindt, en voor wie klopt zal worden opengedaan. Of welk mens onder u zal, als zijn zoon hem om brood vraagt, hem een steen geven? Is er iemand onder jullie die zijn kind, als het om een brood vraagt, een steen zou geven? Of als hij een vis vraagt, zal hij hem toch geen slang geven? Of een slang, als het om een vis vraagt? Indien dan gij, hoewel gij slecht zijt, goede gaven weet te geven aan uw kinderen, hoeveel te meer zal uw Vader in de hemelen het goede geven aan hen, die Hem daarom bidden. Als jullie dus, ook al zijn jullie slecht, je kinderen al goede gaven schenken, hoeveel te meer zal jullie Vader in de hemel dan het goede geven aan wie hem daarom vragen. Alles nu wat gij wilt, dat u de mensen doen, doet gij hun ook aldus: want dit is de wet en de profeten.


Het wil misschien niet zeggen dat je nichtje beter (mag) wordt(en), je mag haar wel in Zijn handen leggen/aan Hem opdragen.
Ik zal jou en jouw nichtje meenemen in gebed, Cornelis.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Prince Caspian

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Prince Caspian » 19 apr 2009 10:20

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Vonkie

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Vonkie » 20 apr 2009 21:17

Goed punt PC! Ik zal meebidden.

Willen jullie bidden voor mensen die een psychische klap opgelopen hebben vanuit het verleden en dit heel moeilijk kunnen verwerken? Psychische nood is vaak niet te peilen maar ze hebben het zoo moeilijk.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Optimatus » 30 apr 2009 21:54

Laten wij bidden voor al diegenen die mensen verloren hebben door de actie van een krankzinnige eenling in Apeldoorn,
laten wij bidden al diegenen die gewond zijn geraakt bij deze actie
en laten wij bidden voor onze dierbare Koningin en haar familie, die beoogd doelwit waren van dit vreselijke misdrijf.

Hare Majesteit de Koningin is meestal degene die als eerste met kaplaarzen aan door de modder ploetert bij overstromingen,
mensen huilden uit op haar schouder in een sporthal in Enschede nadat hun woonwijk was vernietigd als gevolg van de vuurwerkramp,
zij troostte mensen in de Bijlmer nadat er vliegtuig was neergestort.
Nu heeft zij een schouder, een vriendelijk woord, een knipoog, maar vooral gebed nodig van ons, Nederlanders.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Maaike

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Maaike » 30 apr 2009 22:53

Optimatus schreef:Laten wij bidden voor al diegenen die mensen verloren hebben door de actie van een krankzinnige eenling in Apeldoorn,
laten wij bidden al diegenen die gewond zijn geraakt bij deze actie
en laten wij bidden voor onze dierbare Koningin en haar familie, die beoogd doelwit waren van dit vreselijke misdrijf.

Hare Majesteit de Koningin is meestal degene die als eerste met kaplaarzen aan door de modder ploetert bij overstromingen,
mensen huilden uit op haar schouder in een sporthal in Enschede nadat hun woonwijk was vernietigd als gevolg van de vuurwerkramp,
zij troostte mensen in de Bijlmer nadat er vliegtuig was neergestort.
Nu heeft zij een schouder, een vriendelijk woord, een knipoog, maar vooral gebed nodig van ons, Nederlanders.

Maar vergeet vooral de dader zelf niet!! Als er iemand gebed nodig heeft...

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Gebedstopic

Berichtdoor Race406 » 01 mei 2009 08:16

Maaike schreef:Maar vergeet vooral de dader zelf niet!! Als er iemand gebed nodig heeft...


En zijn familie!
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten