Bij ons in de gemeente is er een keer in de twee weken bijbelkring (per wijk verdeelt, 5 groepen) en daarbij ben ik de jongste (begin twintig), voor jongbelijdende leden is er vorig jaar iets opgestart. Daar zijn we nog nooit geweest omdat het altijd op zaterdagavond is. Geloof 1x in de 2 weken. Daarnaast is er nog een huwelijkscath voor mensen die gaat trouwen of al getrouwd zijn. Dit zijn 5 avonden waar we er nu 3 van hebben gehad. Echt superleuk! Zitten met drie andere stellen die ook getrouwd zijn (2 jaar, 8 jaar en 10 jaar) en wij dan (bijna 1 jaar). Verder komt er een huwelijkscath voor mensen die al langer getrouwd zijn.
En tenslotte komt de belijdeniscath regelmatig op zondagavond bij elkaar voor een preekbespreking. Mijn man zit op belijdeniscath en daar zijn we ook naar toe geweest. Was ook erg gaaf! Met z'n alle eten, zingen, bespreken. Ja, mooie gesprekken gehad. Zo is er dus genoeg te doen bij ons

.
Oja, er is ook nog een vrouwenvereniging op woensdagochtend, ben er nog nooit geweest maar zitten ook jonge mensen op. Gemiddelde leeftijd in de kerk is 27! En 1x in de twee weken is er een vrouwenochtend met een lezing ofzo iets wat besproken wordt. En er is dan ook nog een leesclub (3 geloof ik) die een bepaald boek behandelen. Dit is ook in de ochtend, ben daar nog nooit geweest omdat ik werk.
Genoeg te doen dus!