Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor jamillah » 25 mar 2009 14:21

Gerlinde heeft brede voeten en 1 teentje wat over de ander heen schuift. Dus op het CB is aangeraden door de arts dat ze altijd een brede schoen moet want anders krijgt ze later last. Ik koop ook meestal van Dr Visser, die zijn goed. En anders Ecco's maar wel in de uitverkoop 8)

Ik heb nu voor de bruiloft super lieve schoentjes voor Gerlinde van Falcotto ofzo. Achterlijk duur maar ze passen perfect bij dr jurk, ach, voor 1 keer.... En voor Boudin All Stars :lol: Die zijn niet zo duur dus dat compenseerde weer..

Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 25 mar 2009 14:26

@ MissF: Mag Jurian de laatste voeding niet overslaan? Of komt hij dan midden in de nacht?
@ Pol: Vreemd dat de ouders nog mee mogen om de kinderen naar binnen te brengen. Dat zijn inderdaad veel prikkels!
@ schoenen: Inderdaad niet te vroeg met schoentjes beginnen. (keer voor de show mag best, maar niet voor altijd als ze nog niet kunnen lopen. En ze raden aan kinderen veel op blote voeten te laten lopen als ze net kunnen lopen. En.. inderdaad pas na 3 of 4 weken lopen schoenen aan. Ikzelf zou ook voor goede stevige schoenen kiezen.
Time flies when you have none!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 mar 2009 14:35

Afbeelding

Deze voor Gerlinde alleen dan zilver en de strikjes wit/rood-wit-geruit en een rood bloemetje.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 mar 2009 14:35

Pol, balen zeg... Kan begrijpen dat ´t allemaal te veel voor haar wordt met zoveel mensen!

Die kleine All Stars zijn erg leuk inderdaad!
Ilona loopt nu zo´n 3 weken los.. En wil buiten ook steeds lopen, dus dan zijn schoenen wel handig.
Binnen loopt ze met blote voeten. Thanks voor de tips!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 mar 2009 14:37

Schoentjes met een flexibele zool zijn eigenlijk wel het beste voor de ontwikkeling van de voet van je kind als het net kan lopen.
Ze hebben er ook veel meer gevoel mee, als met een schoen met een dikke, stugge zool. Scheelt dus een hoop valpartijen!

Schoenen zijn over het algemeen idd best duur, maar dat heb ik er toch wel voor over. Dan maar een trui van pointer ofzo minder. Kleding koop ik toch vaak te veel, en om dan moeilijk te gaan doen over een paar tientjes extra voor goede schoenen...

Gave schoenen voor je kids jamillah! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 mar 2009 14:43

Leuke schoenen, voor je dochter, Jamillah!

Ja, ik begrijp dat goede schoenen belangrijk zijn.. Maar koop ook geen dure merkkleding voor haar. ;)
Kijk, als ze nou aardig lang met een paar schoenen doen, vind ik het geen probleem,
maar ben bang dat ze al snel een andere maat moet hebben..
En kleding kan je nog gebruiken voor een tweede kind, maar schoenen ook niet.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 mar 2009 14:49

De pakken voor Milan en Matteo voor de trouwerij van mn zus zijn inmiddels gekocht!

Milan zijn broek is veeel te lang (doordat die broek nu zo raar valt lijkt het jasje te lang, maar die zit prima).. maar die wordt nog ingekort.. de maten liepen een beetje apart.. en anders zou zn jasje te klein zijn..

Afbeelding

Afbeelding

Stropdas vind ik ook niet super.. ga nog even kijken voor een ander.. iemand een idee waar je een rode stropdas kan kopen?

Matteo zijn broek is ook nog veel te lang.. maar we wachten nog even af hoeveel hij nog groeit en anders wordt ie ook ingekort.. voor Matteo moet ik ook nog een stropdas..:

Afbeelding

Afbeelding

Ze voelen zich allebei zo geweldig in hun pak.. na het passen wilden ze hem eigenlijk niet meer uit..

Tobias trekt zn trouwpak aan... met een wit overhemd en die moet dan ook nog even een andere stropdas... Nu ik nog :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 mar 2009 14:49

wat een leuke schoentjes jamillah!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 mar 2009 15:01

Sterretje schreef:@ MissF: Mag Jurian de laatste voeding niet overslaan? Of komt hij dan midden in de nacht?
.

Nee, want dat zou hij nog maar 4 flessen krijgen, en dat vond het CB te weinig. Maar nu wordt hij wel eens vanzelf wakker 's avonds om 11 uur, omdat hij echt honger heeft. Dus het is nog wel even best zo. Al vind ik het altijd wel zielig om hem wakker te maken, maar dat kwartiertje met zijn drietjes in ons bed is toch ook wel wat waard ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 mar 2009 15:03

wat een superstoere pakken TJ, echt geweldig :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 mar 2009 16:09

Pol, ik vind het inderdaad ook wel apart dat al die ouders mee naar binnen mogen.
Als een kind voor het eerst de klas in gaat, of de eerste week ofzo, dan is het wel logisch.
Maar ze weten toch de weg? Wij werden gewoon op het schoolplein afgezet hoor. Zelf naar binnen en je jas ophangen.
De juf stond dan altijd wel bij de deur om evt. te helpen. Ouders mochten dan even voor het raam zwaaien, maar dan was het ook klaar. Scheelt een hoop gedoe. Volgens mij gaan kinderen dan ook veel eerder met elkaar even wat doen voor de dag echt begint.
pobody's nerfect

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 mar 2009 17:01

Feestelijk die pakken tj :wink: laatst hadden ze bij Ter Stal stropdassen en kinderpakken.

Goede schoenen vindt ik inderdaad belangrijker dan dure kleding.
Heb voor Danique Brakkies fijn soepel laarsje.
Op houten klompjes lopen is ook goed voor de voetjes en o-beentjes.

Leuk dat schoentje jamillah.
Nu de jurk nog op de foto ;-) :oops:

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 25 mar 2009 19:13

@ TJ: super!! en misschien gewoon goedkope winkel als C&A (of Ter Stal) voor stropdassen? de jongens zelfde als die van je man;-)

@ MissF: snap ik. Enne ik vind het ook altijd gezellig, die laatste voeding;-) Ff lekker in bed knuffelen. Wij zijn wel de laatste voeding aan het verplaatsen. Iedere 2 tot 3 weken half uurtje eerder. Ze kwam de eerste twee maand rond 11 uur. We zitten nu op half 10. (en 's morgens altijd tussen 6 en 7)
Time flies when you have none!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 25 mar 2009 19:27

De voeding van rond 11 uur heb ik bij de beide meiden tot zo'n 9 maanden gegeven; ik vond het altijd zó heerlijk, zo'n lekker warm, slaperig lijfje tegen me aan...en daarna weer slapend in het bedje terug leggen, ik kon er echt slecht afstand van doen :oops: :D

Ik ga ook altijd met mn dochtertje mee naar binnen de klas in; iedereen doet dat bij haar op school, nou ja, bij de kleuters dan. Ik vind dat erg leuk hoor! Ze laat d'r werkjes even zien en ze wijst aan waar ze zit in de kring enzo en even een kletspraatje met de juf. En zo heel druk is het bijna nooit in de klas want het gebeurt nooit dat alle kindjes met hun papa's of mama's er klokslag kwart voor 9 zijn. 't Is natuurlijk net wat je gewend bent, maar ik zou het naar binnen brengen niet graag missen, vind het véél te leuk! Maar blijkbaar is dat binnen brengen voor schooltijd dus zeldzaam, dat wist ik niet. Gaan jullie altijd gelijk weer weg dan?

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 25 mar 2009 19:46

We moeten ze binnen brengen en later weer binnen ophalen. Dat laatste is helemaal een verschrikking en daar heb ik gisteren wat van gezegd, maar het blijkt dus dat er kinderen gevaar lopen dat ze meegenomen worden als ze op het schoolplein opgepikt worden. De juf moet nu kijken met wie welk kind meegaat en roept ze af en wij staan in de gang dan te wachten.

Terug naar “Archief”