Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:Ik zou ook een rok aandoen als ik daarheen zou gaan, inderdaad met de gedachte om geen aanstoot te geven. Dat doe ik trouwens bij iedereen, niet alleen voor schoonouders ofzo, maar ook anderen waarvan ik weet dat ze het fijner vinden om me in een rok te zien.
Saskia schreef:Ja, als ik toevallig iemand tegenkom, dan kan ik daar ook niks aan doen, ik vind het wel ver gaan om daar ook rekening mee te houden.
Maar het is wel eens lastig. Bij m'n ouders in het dorp is slechts één supermarkt en de eigenaar is diaken in de kerk. Ik heb er zelf ook nog jaren gewerkt en ik weet dat de beste man z'n wenkbrauwen fronst als ik in een broek daar loop. Maar goed, dat is weer anders dan een persoonlijk bezoek, dan zou ik weer wel in rok gaan.
Evelien schreef:Mijn vader werkt op een refo school, maar wij liepen als meiden wel in een broek (zelfs m'n moeder). Verschilt misschien wel in welke plaats het is.
gempa schreef:mijn schoonouders deden er ook moeilijk over, ik vond vreselijk hypocriet om me steeds om te kleden, nu doe ik het ook niet meer, en nu zeggen ze er ook niks meer van, maar eerlijk gezegd maakt het me ook niet meer uit wat ze van me denken![]()
maar het scheelt denk ik wel dat ik niet meer de enigste schoondochter met broek ben, mijn dochters doen ook gewoon aan wat ze aanhebben.
ik weet dat het mischien niet het meest christelijkste is, maar ik was het zo zat om me anders voor te doen dan ik ben
Ik weet dat de oma van m'n man het fijn vind om te zien dat ik in een rok kom en daarom doe ik het ook, gewoon om geen aanstoot te geven idd. De oma's vinden het trouwens fijn, dus ach waarom niet ?Saskia schreef:Ik zou ook een rok aandoen als ik daarheen zou gaan, inderdaad met de gedachte om geen aanstoot te geven. Dat doe ik trouwens bij iedereen, niet alleen voor schoonouders ofzo, maar ook anderen waarvan ik weet dat ze het fijner vinden om me in een rok te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten