Cirinde schreef:geachte heren
ik ken een vies ventje en bij blijft achte meaan zitten hoe komk van hem af?enuh pas zei mn ex tegen me dag guppie (was soort van koosnaampje vreselijk vonk het) hoe maak je iemand duidelijk dta ie neer kan vallen?
enuh wat kan je het beste zeguh op je eerste date
Lieve Cirinde,
Onze Dr Columbus is in te huren à €100 per uur om als stand-in vriend met je mee te gaan. Mocht enige ex je lastig vallen dan is Dr Col uiteraard bereid om harde maatregelen te nemen.
Je eerste date. Aah! Een vraag naar mijn hart. Meestal begin ik zelf met 'hoi', je zou dit ook een keer kunnen proberen en een beetje experimenteren met variaties als 'hallo', 'yo', 'heey', 'hoest?' en ga zo maar door. Probeer jezelf niet beter voor te doen dan je bent. Je kan dan eventueel arrogant overkomen. Als je wilt opscheppen over je prestaties, doe het dan over kleine dingetjes zoals je zwemdiploma of de gouden medaille winnen met gymmen op de basisschool. Zo ben je en goed, en grappig, en niet arrogant. Probeer op je eerste afspraakje vooral positief te zijn, je hebt nog zat tijd voor problemen later

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, kom gerust terug als je nog wat wil vragen.
Warme groet,