Lovely schreef:Ik ga straks naar de Kiosk, kijken of ik het 'beruchte' of anders gezegd 'populaire' nummer van Linda met Arie kan kopen.
Indien ik het uitgelezen heb, mag de EO het nummer hebben, ik kan het hen laten bezorgen. Maar die mooie foto's van Arie heb ik er natuurlijk uitgeknipt. Zouden ze vast niet zo erg vinden, toch?
De l'Homo van Llinda ligt pas 22 april in de winkel dus bespaar je de moeite

smArtjan schreef:Ik ben totaal niet verbaasd over het feit dat een presentator van de EO op deze manier 'zijn geloof' zou willen uitdragen, een andere reden om zo'n fotoshoot te laten maken zal er toch niet zijn?

Waarom ben ik niet verbaasd?
Omdat het evangelie de laatste jaren bij de EO op alle mogelijk (en onmogelijke) wijzen moet kunnen worden uitgedragen.....
Wat dat betreft verbaasd me alleen dat de EO hem voor 3 maanden heeft geschorst; deze man werkt toch 'voor de goeie zaak'?

Het heeft niks met het uitdragen van zijn geloof uitdragen te maken. Het was een prive-actie en heeft ook niks met de EO te maken. Het heeft puur met zijn oude carriere te maken. Je legt ten onrechte de link tussen deze persoonlijke actie en de EO. Er zijn afspraken binnen de EO dat mensen die in vaste dienst zijn alleen in de media mogen optreden als het bijdraagt aan de missie van de EO. Daarnaast zijn er vast ook persoonlijke afspraken met hem gemaakt waar jij helemaal geen weet van hebt. Verder ben je lekker bevooroordeeld. Je klaagt dat de EO helemaal van het padje is, maar als ze dan actie ondernemen tegen iets wat verkeerd is is het weer niet goed en leg je het op saracastische toon uit. Dat je kritisch bent richting de EO is goed, maar dat je daardoor alles door een donkere bril bekijkt en overal het slechte achter zoekt is wel een beetje jammer.
Ik dacht dat in refokringen er nog wel wat weet was van hoe zondig we zijn en arglistig het hart is enzo.... maar als iemand dan in zonde valt staat men gelijk klaar om hem te veroordelen. Misschien kan Arie net als wij allemaal beter gebed gebruiken in de strijd tegen de zonde en de oude mens dan slechts veroordelende woorden. En het bijbelse feit dat God in de Bijbel regelmatig door zondaars werkt, die soms ook in zonde vallen en door Hem vergeven worden, biedt hoop.