En dat zonder één of andere relevante opleiding o.i.d. maar ze hadden iemand nodig

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Idd leuk Dine![]()
leuk dat je nog ffies "vakantie" hebt MissF
bij ons is er sinds vorige week een buikgriepvirusbom losgebarsten.Personeel mocht zelfs de afdeling niet meer af behalve bij pauze's en het naar huis gaan.
Ik zit zelf ook even met t virus, ben er zaterdag op zondagnacht 13x uit gegaan en per x dat ik er op zat ging ik 2x
ik heb a.s woensdag nachtdienst dus ik hoop dat ik beter ben dannu heb ik het sinds zondagochtend nog "maar" 4x gehad dus ik hoop dat het nu een beetje meevalt. En heb loperamide in huis, eet banaan, drink rooibosthee en zit aan de droge toastjes. Als ik dat eet/drink valt het wel mee!
Ze zeggen dat het griepvirus nu officieel over is, dus dan zal het wel weer snel beter gaan.
Gerdien B. schreef:wow... dat is zeker heftig!!
Worden jullie ook wel is zonder overleg op andere groepen ingepland?
Dat hebben ze bij mij gedaan een heel weekend lang. Dat ga ik dus echt neit doen heb ik al gezegd. 'k Ben niet eens ingewerkt op die groep.
Gerdien B. schreef:Hoe werkt bij jullie het rooster systeem?
ben benieuwd hoe het bij andere instellingen geregeld is. Hoop dat het iig beter is dan hier voor jullie
Daphne schreef:Gerdien B. schreef:wow... dat is zeker heftig!!
Worden jullie ook wel is zonder overleg op andere groepen ingepland?
Dat hebben ze bij mij gedaan een heel weekend lang. Dat ga ik dus echt neit doen heb ik al gezegd. 'k Ben niet eens ingewerkt op die groep.
Wij hebben twee groepen en iedereen werkt op allebei, dus dat probleem hebben we niet.
Daphne schreef:Gerdien B. schreef:Hoe werkt bij jullie het rooster systeem?
ben benieuwd hoe het bij andere instellingen geregeld is. Hoop dat het iig beter is dan hier voor jullie
Wij hebben een roosterbureau die alles inplant. Wij moeten een paar maanden van te voren onze vrij-aanvragen aangeven, die worden dan verwerkt in het rooster. Werkt over het algemeen goed, alleen plannen ze soms rare periodes in, bijvoorbeeld 2 dagen werken, 1 dag vrij, 3 dagen werken, 2 dagen vrij, etc. Daar baal ik nog wel eens van, maar goed, je leert er mee leven...
wij worden per groep ingeroosterd maar als ik op t dagbriefje kijk (waar iedereen die dag naar toe moet) sta ik ook wel eens op een andere groep. Helaas word je niet altijd ingewerkt en moet je het gewoon zelf uitzoeken. Natuurlijk kan je wassen/aankleden e.d. maar iedereen heeft weer een ander benaderingsadvies, medicatie, verzorging e.d.Gerdien B. schreef:Worden jullie ook wel is zonder overleg op andere groepen ingepland?
Hoe werkt bij jullie het rooster systeem?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten