Vakanties 2009

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 31 jan 2009 13:48

Ga dit jaar 2 weken naar Toscane met een kamp van JBGG.
Heb er wel zin in, maar vond het wel mega duur.
Maar ik ga bijna nooit op vakantie dus dan moet het wel een keer kunnen.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 31 jan 2009 13:58

Wij hopen dit jaar twee weken naar Beter-uit vakantiepark in Zuid Frankrijk te gaan. Idd behoorlijk prijzig ja, maar wij gaan nu zelf een tent kopen en dan is het echt wel goed te doen. Als het mooi weer is gaan we vooraf nog een weekje ergens boven in Frankrijk zitten. Die kampeerprijzen zijn echt niet zo hoog!

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 31 jan 2009 17:38

huizenruil kan ook! is niet duur :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 jan 2009 17:50

Huizenruil, ik moet er niet aan denken!!! Een ander die met zijn tengels in mijn kasten zit, ik dank u. Mijn ouders wilden ook altijd iemand in hun huis hebben als ze met vakantie gaan. Mijn moeder was altijd heel erg bezig om het huis schoon te krijgen maar ze trof het niet altijd zo netjes aan. Wij vonden het ook niet zo leuk.

Weet je, we wonen hier heeeeeeeeerlijk, vlakbij Ouddorp, we hebben een fijne tuin van 20X20 meter, ik denk dat er zat zijn die hier wel op vakantie zouden willen... :mrgreen:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 31 jan 2009 17:51

De kans is misschien wel aanwezig dat wij naar Ouddorp op vakantie komen ;)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 jan 2009 19:02

Dan kom je maar ff een bakkie doen!

Weet nog een sta caravan te koop op een camping in Ouddorp. Heeft iemand belangstelling?

pipjepipje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pipjepipje » 31 jan 2009 21:53

Ben bezig met het boeken van een weekje in Bretagne, departement Cotes d'armor. Bekend?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 31 jan 2009 22:32

*Annet* schreef:Huizenruil, ik moet er niet aan denken!!! Een ander die met zijn tengels in mijn kasten zit, ik dank u. Mijn ouders wilden ook altijd iemand in hun huis hebben als ze met vakantie gaan. Mijn moeder was altijd heel erg bezig om het huis schoon te krijgen maar ze trof het niet altijd zo netjes aan. Wij vonden het ook niet zo leuk.

Weet je, we wonen hier heeeeeeeeerlijk, vlakbij Ouddorp, we hebben een fijne tuin van 20X20 meter, ik denk dat er zat zijn die hier wel op vakantie zouden willen... :mrgreen:

uhh Annet, zullen wij huizenruil doen? :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 feb 2009 10:57

Gister waren er vrienden bij ons, en zij raadden Kroatie aan. Dat vonden zij een prachtig land.
Dus misschien wordt het dat wel. Als het goed is hebben we dan een grotere auto, en gaan we lekker weer met de tent. Wel wat extra voorbereidingen nu we met baby gaan, maar als hij zo makkelijk blijft, gaan we zeker wel kamperen!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 01 feb 2009 13:13

Ik vind Kroatië ook een aanrader. Maar veel mensen gaan naar Istrië, omdat dat het beste te bereizen is, maar dat stukje vond ik niet veel aan. Veel te druk en eigenlijk ook niet zo mooi. Met uitzondering van een paar geweldige stadjes.
Ik zie ons ook wel weer naar Kroatië gaan dit jaar.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 feb 2009 13:18

wij willen naar Canada

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 feb 2009 14:46

wij gaan waarschijnlijk naar Drenthe misschien met m'n schoonouders erbij.. moeten nog ff afwachten of het allemaal doorgaat e.d. !
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 feb 2009 18:52

*Annet* schreef:Huizenruil, ik moet er niet aan denken!!! Een ander die met zijn tengels in mijn kasten zit, ik dank u. Mijn ouders wilden ook altijd iemand in hun huis hebben als ze met vakantie gaan. Mijn moeder was altijd heel erg bezig om het huis schoon te krijgen maar ze trof het niet altijd zo netjes aan. Wij vonden het ook niet zo leuk.

Een alternatief, wat mijn ouders vaak deden, is niet zelf je huis verhuren/ruilen, maar wel gaan 'oppassen' op het huis van iemand anders... In de krant staan vaak genoeg advertenties van mensen die het wel prettig vinden dat er iemand hun huis 'bewaakt', vooral 's nachts, overdag kun je gewoon je vakantie-gang gaan. Zelf gaan die mensen dan bijv. naar het buitenland. Je bent dan als gezin wel voordelig uit...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 03 feb 2009 13:04

Eind maart hoop ik samen met een vriendin een weekendje landal greenparcs te doen! Duitsland.. :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 feb 2009 19:51

ik vind kroatie ook een ontzettende aanrader!
Ben zelf in Opatija (Kvarner baai) geweest. Echt fantastisch! Lekker schoon zeewater, mooie omgeving, leuke stadjes, gezellig.

Gewoon top!

Enige nadeel : zee egels...

Hier wordt het waarschijnlijk Frankrijk (Westkust of Zuidkust) of Italie (één van de meren)

Terug naar “Archief”