Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Ik weet niet of het zinvol zou zijn.. ik denk op dit forum niet echt, omdat er hier volgens mij weinig mensen zijn die gewacht hebben met 'alle vormen van seks' tot binnen het huwelijk. Ook zijn de mensen hier open, ik hoop en denk dat ze dat in relaties ook zijn, dan worden zulke dingen besproken..
Kitty schreef:Dine schreef:Ik weet niet of het zinvol zou zijn.. ik denk op dit forum niet echt, omdat er hier volgens mij weinig mensen zijn die gewacht hebben met 'alle vormen van seks' tot binnen het huwelijk. Ook zijn de mensen hier open, ik hoop en denk dat ze dat in relaties ook zijn, dan worden zulke dingen besproken..
Ja, dus ik begrijp hieruit dat er helemaal niet gewacht wordt met seks tot de huwelijksnacht, maar met de penetratie tot de huwelijksnacht. Dat maakt het allemaal wel wat makkelijker. Ik vind dat eigenlijk wel wat hypocriet eerlijk gezegd, als dat zo is. Het doet me een beetje aan Bill Clinton denken.
Sabra schreef:DesertRose schreef:Kan je je voorstellen, dat er mensen zijn, die (de eerste keer) seks veel intenser beleven dan jij? (ik bedoel het niet persoonlijk hoor, maar in het algemeen).
De eerste keer seks is natuurlijk flut. Hoe meer ervaren je bent, des te beter de seks.
Dine schreef:Ik weet niet of dat hypocriet is.. ik vind tongzoenen heel wat anders dan penetratie en het hoort beide bij seks.. En een open gesprek met elkaar zonder taboe scheelt denk ik ook veel!
haring schreef:Gerdien B. schreef:tongzoenen vind ik behoorlijk intiem en schaar ik zeker onder seksualiteit.
Mag dat voor het huwelijk?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten