Mortlach schreef:em_ma schreef:Ik zou het ook moeilijk vinden en naar voor mn evt. volgende relatie om op te biechten dat ik geen maagd meer zou zijn.
Hoe je het ook went of keert, naar mijn mening heeft een jongen of meisje het liefst een maagd als partner.
Niet dat ik daarom een jongen in de toekomst af zou keuren. Maar het is wel een extra cadeautje als hij ook nog maagd is.
Tja, ik weet natuurlijk niet hou oud je bent. Ik ben 30, en verwacht echt niet dat als ik weer eens tegen een speciaal iemand aan mag lopen ze dan nog maagd is. Ik ben het immers ook niet meer.
Over een paar jaar hoop ik ook 30 te worden:-)
Hoe ouder je wordt hoe kleiner de kans dat iemand nog maagd is, dat is de realiteit.
@ Raaf: het is voor mij geen must, maar wel een extra cadeautje als mijn aanstaande nog maagd is. Als ik zo mijn oor te luister leg, hoor ik dat ook in mn omgeving. En dan heb ik het over christenen en niet-christenen. Okay, de niet-christenen kunnen er geen probleem van maken, omdat die wel met elkaar naar bed gaan, maar dan nog... Ook zij vinden het fijn als hun vriend(in) niet met veel anderen het bed gedeeld heeft.