Ik kan me best voorstellen dat als je een moeilijke zwangerschap of bevalling hebt gehad je het nog niet ziet zitten weer gauw een kleintje te krijgen. En een aantal maanden ontzwangeren is ook echt geen overbodige luxe, ik voelde me na een maand of 8 weer echt helemaal de oude. Toen ik me weer meer mezelf ging voelen merkte ik ook dat er weer ruimte kwam om aan een nieuwe zwangerschap te denken.
We hebben trouwens in de achterliggende tijd niets gebruikt om een evt. zwangerschap tegen te houden, ik zie het zelf dus echt als wonder van God dat Hij ons een nieuw kindje gaf op het moment dat we daar weer helemaal 'klaar' voor waren.

)
 )

Maar op de één of andere manier overheerst de gedachte 'voorlopig nog even niet' wel heel erg. Als het allemaal 'vanzelf' zou gaan zou ik zo tien kinderen willen hebben, maar soms vrees ik dat het er bij ons toch maar bij twee blijven, hoe geweldig gaaf ik kinderen ook vind
  Maar op de één of andere manier overheerst de gedachte 'voorlopig nog even niet' wel heel erg. Als het allemaal 'vanzelf' zou gaan zou ik zo tien kinderen willen hebben, maar soms vrees ik dat het er bij ons toch maar bij twee blijven, hoe geweldig gaaf ik kinderen ook vind   Maar goed, ik ben oprecht blij dàt we uberhaupt gezegend zijn met twee van die mooie meiden; ik zie dat ook wel een anders om me heen. En dan is het ook gewoon goed zoals het nu is.
 Maar goed, ik ben oprecht blij dàt we uberhaupt gezegend zijn met twee van die mooie meiden; ik zie dat ook wel een anders om me heen. En dan is het ook gewoon goed zoals het nu is.

sterkte!!
 sterkte!!

). Het gaat denk ik ook om het gevoel wat je er daarna aan overhoud. Ik zei na 3 dagen ook gewoon weer van...nou als het volgend jaar weer zo moet doe ik het weer...je krijgt er zo iets moois voor terug
 ). Het gaat denk ik ook om het gevoel wat je er daarna aan overhoud. Ik zei na 3 dagen ook gewoon weer van...nou als het volgend jaar weer zo moet doe ik het weer...je krijgt er zo iets moois voor terug