Miskraam...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Chris7
Mineur
Mineur

miskraam

Berichtdoor Chris7 » 30 dec 2008 13:12

Kwebbel,

Dank je wel voor je medeleven!

Wij hebben het gelukkig een plaats kunnen geven! We zijn God al heel erg dankbaar DAT we een kind hebben gekregen!
Wie veel vergeven is, heeft veel lief.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: miskraam

Berichtdoor kwebbel » 30 dec 2008 15:14

Chris7 schreef:Kwebbel,

Dank je wel voor je medeleven!

Wij hebben het gelukkig een plaats kunnen geven! We zijn God al heel erg dankbaar DAT we een kind hebben gekregen!
:wink: zeker!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 30 dec 2008 18:22

Wat fijn Liefje dat je zover bent om opnieuw te proberen zwanger te worden!
Mijn wens voor jullie is dat je spoedig zwanger mag worden en dat je daar dan ook van kunt genieten.
Succes ermee :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 dec 2008 19:15

Weet je, je moet een miskraam echt eerst zelf meemaken om te weten wat het is. De een is daarna snel zwanger en denkt er niet meer aan en de ander tobt erover en raakt niet zwanger en het verwerkingsproces duurt langer. Liefje heeft er meer tijd voor nodig dan bijv iemand anders, maar dat kan. Het is een rouwverwerking en dat is voor ieder persoonlijk. Maar ik hoop dat Liefje gauw zwanger is en een wolk van een kind gaat krijgen. Dan gaan we allemaal bij haar beschuit met muisjes eten. Dus Liefje.... bereid je maar vast voor op een rw-invasie :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 dec 2008 20:39

inderdaad! prima idee.
Heb het zelf ( gelukkig) nooit meegemaakt, dus kan er geen visie/mening/oordeel over geven. Het lijkt mij vreselijk om een miskraam mee te maken en ik hoop dat het onze deur voorbij mag gaan.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 jan 2009 13:38

Liefje, hoe is het oud en nieuw uiteindelijk voor je geweest? Heb je genoeg afleiding gehad of was je toch steeds aan het piekeren over jullie kindje?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 jan 2009 13:44

Het is goed gegaan ;-) we hadden inderdaad genoeg afleiding :-)
Ben blij dat 1 januari nu gepasseerd is nu kunnen we weer vooruit kijken de toekomst in ook verder dan een datum( beetje moeilijk uitleggen)die nu een herinnering blijft.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 jan 2009 13:51

Ik snap wat je bedoelt. Fijn dat je het zo kunt zien en dat je naar een open toekomst kijkt!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 02 jan 2009 16:28

Fijn Liefje, dat je ook nog wel hebt kunnen genieten van alles!
Nu een nieuw jaar en ik hoop voor jullie dat dit het jaar is waarin jullie een lief klein kindje mogen krijgen.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 jan 2009 19:14

Fijn liefje, dan kan je misschien deze periode afsluiten!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 jan 2009 21:07

Bedankt! Inderdaad deze periode is nu makkelijker af te sluiten, als het ware is dat nu voor mij nu het 1 januari is geweest, en heus ik denk er wel aan maar dat is menselijk denk ik ;-)

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 03 jan 2009 11:39

pol schreef:Weet je, je moet een miskraam echt eerst zelf meemaken om te weten wat het is. De een is daarna snel zwanger en denkt er niet meer aan en de ander tobt erover en raakt niet zwanger en het verwerkingsproces duurt langer. Liefje heeft er meer tijd voor nodig dan bijv iemand anders, maar dat kan. Het is een rouwverwerking en dat is voor ieder persoonlijk. Maar ik hoop dat Liefje gauw zwanger is en een wolk van een kind gaat krijgen. Dan gaan we allemaal bij haar beschuit met muisjes eten. Dus Liefje.... bereid je maar vast voor op een rw-invasie :wink:

Hier ben ik het helemaal mee eens! Zelf heb ik ruim een jaar geleden ook een miskraam gehad van 9 weken en ik heb bewust niet door zitten tellen wanneer ik uitgerekend zou zijn. Het was op dat moment over...dus ik vond het geen zin meer hebben om te rekenen wanneer het dan gekomen zou zijn enz. Het flitst wel even door je heen hoor.
Wel is het zo dat ik niet wist dat ik zwanger was, dat heb ik al vaker verteld geloof ik hier, dus dat maakt het gevoel ook anders. Ik was er totaal niet mee bezig. (Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus waardoor ik 1 keer in de 5 tot 12 weken ongesteld ben). Dus ik denk er eigenlijk nooit aan dat ik weleens 'over tijd' zou kunnen zijn, zoals toen wel het geval was. Dat maakt de verwerking ook heel anders. Ik denk er vrijwel nooit meer aan... :oops: Ik vond het jammer...dat wel, maar blijkbaar moest het zo zijn!
Wie weet, ooit nog eens... :wink:
Vaker in het zwanger topic lezen, misschien dat dat helpt :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 jan 2009 17:53

Er moet ergens een punt zijn voor jezelf dat je het afrond. Bij de een is dat na 40 weken, maar ik had dat na de 1e menstruatie, zo van het is voorbij en mijn lichaam zit weer in het ritme.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jan 2009 05:13

ja dat ook. Het gaat absoluut niet volgens een boekje (om het maar met een voorbeeld te noemen). Het is ook je lichaam en je psyche. En dan kun je wel zeggen: verstand op nul en gaan. Dat werkt dan niet.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2009 13:39

Evelien schreef:ja dat ook. Het gaat absoluut niet volgens een boekje (om het maar met een voorbeeld te noemen). Het is ook je lichaam en je psyche. En dan kun je wel zeggen: verstand op nul en gaan. Dat werkt dan niet.

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde ;-)

Terug naar “Archief”