dat vindt ik dus gek he.....
hier mag iedereen binnen lopen druppelen, met vieze/schone/halfschone voeten..... Ik maak me er niet druk om.
Vandaag heb ik de afwas voor een gedeelte gedaan. Vanavond laat de rest.
Moderator: Moderafo's
hihi ik kan mij daar druk om maken, vieze vloerEvelien schreef:dat vindt ik dus gek he.....
hier mag iedereen binnen lopen druppelen, met vieze/schone/halfschone voeten..... Ik maak me er niet druk om.
Vandaag heb ik de afwas voor een gedeelte gedaan. Vanavond laat de rest.
kwebbel schreef:hihi ik kan mij daar druk om maken, vieze vloerEvelien schreef:dat vindt ik dus gek he.....
Vandaag heb ik de afwas voor een gedeelte gedaan. Vanavond laat de rest.en ik wil dan ook niet wachten tot de volgende dag want dan zit het er een beetje aangekoekt (ingehard)... grr......
![]()
ik weet eigenlijk niet waar ik mij niet druk om maak....... ik ga ns ff brainstormen
paprikameisje2 schreef:kwebbel schreef:hihi ik kan mij daar druk om maken, vieze vloerEvelien schreef:dat vindt ik dus gek he.....
Vandaag heb ik de afwas voor een gedeelte gedaan. Vanavond laat de rest.en ik wil dan ook niet wachten tot de volgende dag want dan zit het er een beetje aangekoekt (ingehard)... grr......
![]()
ik weet eigenlijk niet waar ik mij niet druk om maak....... ik ga ns ff brainstormen
gewoon lekker weer dweilen! k heb eenhele makkeijke dweil aan een stok dus tis zo gepiept! en dan lekker met de benen op de bank omdat je neit over het gedweilde kan lopen!
lammetje schreef:paprikameisje2 schreef:kwebbel schreef:hihi ik kan mij daar druk om maken, vieze vloerEvelien schreef:dat vindt ik dus gek he.....
![]()
gewoon lekker weer dweilen! k heb eenhele makkeijke dweil aan een stok dus tis zo gepiept! en dan lekker met de benen op de bank omdat je neit over het gedweilde kan lopen!
hmm ik zit meestal op de trap![]()
ik kan er ook niet tegen als er veel troep op de grond ligt, maar dweil 1 keer in de week, soms 2x als het echt vies is. Vaker is gelukkig nog niet nodig maar als Eva Lynn straks gaat kruipen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten