Ik heb er niet eens aan gedacht om mijn schoonmoeder mee te vragen jurken passen.
Alries, maak je niet teveel zorgen over wat anderen denken joh. Gewoon lekker je eigen ding doen.
Mijn schoonvader was overigens wel beledigd dat mijn man hem niet als getuige had gevraagd

. In Rijssen is het blijkbaar gewoonte dat allebei de ouders gevraagd worden. Nou dat soort gewoontes vinden wij zo'n onzin, hij had gewoon pech. Ik had mijn moeder als getuige gevraagd, die voelde zich helemaal vereerd. Dat vind ik dan een goede reactie, laat al die mensen niet zo in vanzelfsprekendheden denken en dan ook nog beledigd zijn als het net even anders gaat.
Ik ben trouwens ook niet vanuit mijn ouders huis getrouwd. Dat vonden hun dan weer stom van mij en dat wilde ze helemaal gaan regelen dat dat toch kon. Nou daar heb ik ook niet aan meegedaan, het zou dan erg ingewikkeld worden en ik woonde toch al niet meer thuis. Ik ben lekker vanuit mijn eigen studentenhuisje getrouwd. Ik heb wel van mijn bruiloft geleerd om duidelijk mijn eigen keuzen te maken en dit ook duidelijk over te brengen naar anderen. Je kan moeilijk alleen maar denken hoe anderen het het prettigst vinden en uiteindelijk zelf geen leuke dag hebben.