Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 nov 2008 21:26

jamillah schreef:
pol schreef:In het grote bad?? Mens het grootste bad is hier het babybadje 8)

:mrgreen:

Jij hebt toch een nieuwe badkamer? Kan ik jouw bad niet uitproberen dan? :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 nov 2008 22:09

Ik ben zo blij met mijn 8 kilo wasmachine daar kan onze zomer en winterdekbed tegelijk in 2.20/2.40 echt ideaal.
Vandaag weinig in het huishouden gedaan want mijn oppas kindje was erg hangerig en niet lekker. Wel alle boodschappen voor mijn man zijn verjaardag gedaan en 2 appeltaarten gebakken.
Morgen middag overal stoffen en zuigen en zaterdag morgen nog even de wc en dan kan het bezoek komen.

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 13 nov 2008 22:13

Ons seizoenendekbed (grootste maat) was ik gewoon omstebeurd in de wasmachine (5 kg.) Gaat prima. Stomerij vind ik een beetje onzin 8) .

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 14 nov 2008 01:21

pol schreef:
jamillah schreef:
pol schreef:In het grote bad?? Mens het grootste bad is hier het babybadje 8)

:mrgreen:

Jij hebt toch een nieuwe badkamer? Kan ik jouw bad niet uitproberen dan? :mrgreen:

Ghehe ik heb inderdaad een nieuwe badkamer maar helaas konden we de ruimte niet groter krijgen dus ook hier wederom geen bad.. Snik :( :P

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 14 nov 2008 15:31

Vanmiddag waren manlief en ik allebei heerlijk vrij en hebben we het huis meteen maar schoongemaakt (er kwam ook nog een jongen op bezoek; mijn man helpt helpt hem met eigen geluidsboxen bouwen, dus schoonmaken was sowieso wel nodig (en is na die knutselsessie waarschijnlijk wéér nodig) :mrgreen: )
Nu de was nog en ik dan ga ik zo beginnen met stamppot zuurkool maken, terwijl manlief zijn bezoek vermaakt...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 nov 2008 16:04

ach ik ziet wel of er vandaag nog wat gaat gebeuren.... wacht ik kan natuurlijk de woonkamer ff stoffen en stofzuigen. Dweilen begin ik ff niet aan.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 14 nov 2008 19:31

Hier vandaag gestoft, gezogen --> hele huis.
En daarna badkamer schoongemaakt en 2 wassen gedraaid, rommel opgeruimd.

Net de vaat weggewerkt en zo vind ik het wel weer goed!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 nov 2008 09:23

Ik was vannacht om 4 uur al wakker last van mijn keel (en ben mijn stem kwijt lekker rustig volgens mijn man) Heb tot 6 uur liggen draaien en keren in bed.
Toen er uit gegaan en heel het huis gepoetst opgeruimd enz enz.
Klaar om de visite te ontvangen om 10.00 komen ongeveer de eerste gezellig een hele dag voor mensen zorgen enz.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 nov 2008 22:11

Het was weer een verbouwingsbende hier in huis. Maarja, de vrouw des huizes wil al die klussen (nieuwe dakramen op zolder, kast om de ketel of de ketel verhangen, nieuwe radiatoren, garage veranderen), gedaan hebben voor het kindje er is. Maargoed, al die klussen doen ze voor me :D Maar ik mag altijd rotzooi ruimen.
DUs vandaag terwijl zij de kamer vol gooiden met zooi, heb ik de badkamer en slaapkamer maar even gedaan. En toen ze klaar waren de hele woonkamer. Maar alles is nu weer netjes. Alleen de was nog, maar ik vind het zelf niet nodig om op zondag de was op te hangen, dus dat komt maandag wel :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 nov 2008 11:38

nu gaat het echt spannend worden MissF :) moeten ze nog veel doen ? Lijkt me enig als het klaar is voor het kindje er is :D

weten jullie al wat het wordt ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 nov 2008 12:33

kwebbel schreef:nu gaat het echt spannend worden MissF :) moeten ze nog veel doen ? Lijkt me enig als het klaar is voor het kindje er is :D

weten jullie al wat het wordt ?

Alleen de zolder moet nog afgetimmerd. Dat gaat mijn man vrijdag en zaterdag doen. En dan de hele zolder nog schilderen. Maar dat kan ook als het kindje al geboren is. Eerst wil ik zijn bureau van onze slaapkamer af, zodat we ruimte genoeg voor kraamvisite hebben. Dus zodra de aftimmering klaar is gaat het bureau al naar boven en mag het kindje komen :D (ach, het mag toch pas met 37 weken thuis geboren worden, dus tot die tijd hoeven we nog niet te stressen ;) en we weten niet wat het wordt, ‚cht niet. Veel mensen denken dat we het gewoon niet willen zeggen, maar we wilden het echt niet weten :D )

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 nov 2008 15:28

MissF, doet jouw man echt alles wat jij wilt? Ik krijg dat idee wel eens :oops: Ik kan hoog en laag springen maar als mijn miens er geen zin in heeft of het nut er niet van in ziet doet ie het niet hoor.
ja, dat is mijn mening dan he.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 nov 2008 16:12

qua klussen wel ja. Hij kan absoluut niet een zaterdag niets doen, en is blij met allemaal van die grote klussen in huis.
En ik ben er dolblij mee, dat hij alles zelf doet. Scheelt enorm veel kosten. En hij geniet er van.
Maar hij doet helaas niet alles. Als ik hem vraag even naar de AH te gaan zegtie: he bah neejoh, kun je zelf niet?
Of iets in het huishouden is ook lastige hoor ;)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 nov 2008 21:22

Ha :D Mijn man heeft qua klussen linkerhanden, maar in huis is hij echt goed. Heeerlijk! hij heeft zaterdag de wc gedaan, en zooo netjes! Geweldig!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 nov 2008 08:09

ik ga deze week in huis niets meer doen... nou ja alleen de afwas en stofzuigen...

donderdag beginnen ze met de wc (beneden) en badkamer (boven)... en dan wordt het toch een dikke bende hier....

Terug naar “Archief”