Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:Kirsten: van harte gefeliciteerd met jullie flatje en verloving!
Kiwi: weet die bruidswinkel van je dieet(plannen)? Je hoort het wel vaker, want innemen is gemakkelijker dan groter maken, maar dit lijkt me best extreem... ik zou er even achteraan bellen!
Kiwi1986 schreef:elvira (gast) schreef:Kirsten: van harte gefeliciteerd met jullie flatje en verloving!
Kiwi: weet die bruidswinkel van je dieet(plannen)? Je hoort het wel vaker, want innemen is gemakkelijker dan groter maken, maar dit lijkt me best extreem... ik zou er even achteraan bellen!
dat vind ik wel een goed idee.. Misschien kan ik dat beter doen idd.. Maar ja, volgende maand zou de jurk al klaar zijn.. Dus dat is best lastig.. Ikg a zo maar eens bellen idd.. thanks!
LeChat schreef:Leuk toch.Bij ons staat het momenteel even stil, we zijn nu eerst op huizenjacht en de details regel je toch pas relatief kort voor de trouwdag.
Al ben ik vandaag wel op zoek gegaan naar betaalbare trouwjurken. Iemand toevallig ervaring met Rings for Two in Gouda?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten