Ik douche me eigenlijks iedere dag 's morgens. Behalve op zaterdag dan douche ik vaak 's avonds en dan douche ik zondags niet. Vind 's morgens douchen veel lekkerder als 's avonds. Voel me dan lekker fris. Als ik douche was ik m'n haar ook, anders zit wil het ook totaal niet zitten. Zit alle kanten op en het voelt gewoon raar aan. Zeep me altijd in met badschuim. Heb n hele vette huid, gebruik voor m'n gezicht een reinigingslotion of fash wash, scrub creme en nog een 1 of ander goedje. Douche ik, dan doe ik dat ook, behalve wanneer me gezicht erg droog is. Maar dat is maar n heel enkele keer. Cremes gebruik ik helemaal niet, alleen bodymilk voor na het scheren maar verder niet. Ben zelf wel iemand van de creames, maar heb al een hele vette huid, als ik dan ook nog eens van alles erop ga smeren komen er alleen maar meer pukkels

.
En heb ik erg gezweet o.i.d. dan stap ik 's avonds gewoon nog een keer onder de douche. Zou het liefst 's morgens uitgebreid douche, en me 's avonds gewoon eventjes heerlijk afspoelen en dan het bed in. Magoed daar begin ik maar niet aan, beetje teveel van het goede. Vind het gewoon heerlijk om te douchen, alleen als ik bij iemand aan het logeren ben, dan heb ik vaak wel zoiets van ja..... staat het wel netjes om iedere morgen onder de douche tegaan? Dan doe ik het vaak om de dag, maar voel me dan helemaal niet fris, helemaal niet als ik ongesteld ben....
Champoo en cremespoeling gebruik ik van de Lidl, badschuim en bodymilk/lotion verschillend, meestal is het wel van cadeautjes. En anders is het wel 1 die ik ergens tegen kwam, waarin ik dacht, die is lekker. Reinigingslotion/fash wash/scurb creme van de kruidvat. Scheergel van de DA. Als haarschuim gebruik ik de rose voor krullen van Taft, haarlak van Proset en gebruik soms ook nog een gelachtig goedje.
Heel soms doe ik een beetje mascara op, maar heb het eigenlijks als heel lang niet meer gebruikt. Vind wel mooi, maar het hoeft niet perse van mij. Lelijk ben ik toch al

.....
Wat de toekomst brengen moge........