Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 nov 2008 17:50

ChupaChups schreef:Inderdaad, zo ingewikkeld is dat niet hoor! Gewoon wat facewash of scrub in je handen en door je gezicht halen en afdrogen en klaar! (trouwens: je wast toch sowieso je gezicht s avonds voor je gaat slapen? :| :) )
Alleen als je erg veel mascara opgedaan hebt, dan moet je dat met en wattenschijfje + lotion er af halen.

Ik gebruik altijd wel iets van make-up. Niet veel, maar helemaal niks, nee zo ongezellig. Gewoon, wat mascara, beetje lipgloss met een kleurtje, beetje foundation waar nodig. En voor een feestje bv nog wat oogschaduw...ik vind het ook leuk om te doen eigenlijk, lekker tutten :wink:

waarom je gezicht wassen voor je gaat slapen?

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 03 nov 2008 17:53

inderdaad. Ik doe het altijd 's ochtends, maar 's avonds doe ik dat nooit eigenlijk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 nov 2008 17:57

Ik doe het altijd 's avonds, vind ik wel zo fris, dan heb je de hele dag in bacterien rondgelopen, en is het toch wel lekker om schoon te zijn?
net als mijn in het begin van ons trouwen alleen 's ochetnds douchte, dat begreep ik ook nooit. Dat lijkt me zo vies. Ik douche altijd 's avonds, dan kan ik tenminste schoon mijn schone bed in. En 's nachts word je toch niet vies (tenminste, ik niet). Met mijn gezicht net zo.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 nov 2008 18:07

MissF schreef:Ik doe het altijd 's avonds, vind ik wel zo fris, dan heb je de hele dag in bacterien rondgelopen, en is het toch wel lekker om schoon te zijn?
net als mijn in het begin van ons trouwen alleen 's ochetnds douchte, dat begreep ik ook nooit. Dat lijkt me zo vies. Ik douche altijd 's avonds, dan kan ik tenminste schoon mijn schone bed in. En 's nachts word je toch niet vies (tenminste, ik niet). Met mijn gezicht net zo.
zit wel wat in. Ik zie ook geen reden om mij 's ochtends te douchen. Ik loop op m'n werk en graai alweer in de poep, urine en andere vieze spullen. Ik douche me uit m'n werk, dan ben ik lekker schoon :D 's avonds fris ik me op als ik dat lekker vind, dan ga ik schoon m'n bed in :D
's nachts word ik idd niet vies :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 03 nov 2008 18:13

Inderdaad... lekker een natte plons voor ik ga slapen... dat werkt verfrissend!!!!!!!! En dan ga ik niet zo zweterig slapen! :)
Verder gebruikt ik waar nodis wat foundation... en soms mascara.. als ik tijd en zin heb

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 03 nov 2008 19:00

Maar je zweet s nachts toch? ik douche me altijd s ochtends, dan begin ik lekker fris aan de dag :) Ik heb dat overigens ook nodig om een beetje wakker te worden.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 nov 2008 19:05

Ik zweet 's nachts eigenlijk nooit. Als het een keer wel is gebeurd, douche ik ook 's ochtends, maar altijd 's avonds weer. Ik vind het echt niet fris, om na een dag rondgelopen te hebben in mijn bed te stappen. Tegenwoordig doucht mijn man ook 's avonds. Vind ik veel fijner :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 nov 2008 19:09

dat is onzin. Iedereen zweet s'nachts. Of je nu echt nat bent....of juist niet. Iedereen zweet.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 03 nov 2008 19:09

Zijn jullie van de kleurspoelinkjes en je haar verven? Ik zei altijd dat ik dat nóóit zou doen, maar nu begin ik toch steeds meer grijze haren te ontdekken (en ik ben écht nog niet oud ;) )
En ja, er zijn belangrijker dingen om je druk om te maken, maar om nou op m'n 30e al grijs te zijn vind ik ook geen succes :?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 nov 2008 19:12

Ik heb het nog niet nodig qua grijs worden, en heb van mezelf ook een mooie lichtblonde haarkleur dus ook wat dat betreft geen behoefte aan een kleurtje, maar ik heb wel altijd gezegd dat ik het t.z.t. ook niet wil gaan verven/spoelen. Dan maar grijs worden, want als je er eenmaal aan begint om te verven... Maar goed, ik zit dan ook (nog) niet in de situatie dat ik rond m'n 30e grijs ga worden, misschien denk ik er dan ook wel anders over.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 nov 2008 20:49

ik krijg ook steeds meer een grijze haar hier en daar. Het is heel gek, het lijkt net of er de een of andere keer veel meer zijn. Trek ze er nogal eens uit, maar vaak trek ik ook nog een niet grijze haar mee. Mijn moeder heeft het jaaaaaaaaren gespoeld en later geverfd. Toen ze daar mee stopte was ze dus in een jaar tijd grijs. Mensen die mijn moeder een tijd niet gezien hadden schrokken zich naar: wat is ze oud geworden :?

Kapster adviseerde mij om het blond te doen en bij te houden zodat het niet zo opvalt.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 03 nov 2008 21:01

Eerst iets over het douchen.
Ik douche ook altijd smorgens. Bij mijn weten zweet ik niet snachts, maar het is gewoon een feit dat je wel vocht verliest op de een of andere manier :wink:
En ik vind het gewoon frisser om lekker schoon de dag te beginnen. Kvoel me na een nacht slapen echt niet fris :roll:

En dan iets over haarverven.
Ik word steeds donkerder qua haarkleur, dus ik zit er ook sterk aan te denken om een coupe soleil te doen ofzo, gewoon wat lichte plukken er door heen, want ik vind dat donkere helemaal niet mooi.
Voor het grijs worden hoef ik het niet te doen, want volgens mij ben ik dat voorlopig nog niet. Heb ook nog nooit een grijze haar gevonden ofzo :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 nov 2008 21:08

Je verliest 350cc vocht, als je de reclame van Auping (matrassen) moet geloven! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 03 nov 2008 21:09

kwebbel schreef:Je verliest 350cc vocht, als je de reclame van Auping (matrassen) moet geloven! :)

Dat valt nog mee. Ik dacht dat het op zn minst een liter was, maar misschien is dat wel erg veel :roll:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 03 nov 2008 21:13

Mijn moeder verft haar haar ook, werd ook al grijs voordat mn jongste zusje geboren werd en was toen nog niet echt oud..
Maar nu zit ze af en toe wel even met haar handen in het ´nog wel bruine´ haar..want als ze het nu eruit haalt is ze echt helemaal grijs..
Kzou het wel eens willen zien :mrgreen:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Terug naar “Archief”