Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 okt 2008 18:41

Hier ook :)
Meneer is al vanaf 13.00 wakker. Vertikte het te slapen vanmiddag en is zodoende mega-irritant op het moment :mrgreen: Gelukkig is het bijna bedtijd.
Ik ga trouwens een 'schatmandje' maken, ik kreeg het idee uit een boek. Dus een mandje waarin een stuk of 10 dingen zitten van natuurlijke of interessante materialen waar Michael dan gewoon lekker mee kan ontdekken. Ik heb alles vantevoren gesteriliseerd, dus hij kan het ook lekker in zijn mond stoppen. Tot nu toe heb ik een mooi lang stuk lint, een steen, een houten lepel, een normale lepel, een eierdopje van metaaldraad, een stuk zijde een een grote schelp. Nu maar kijken of hij het wat vindt :)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 okt 2008 19:02

wat een enorm leuk idee!

k heb hier wle een trommel waar julia dr speeldingetjes inliggen, met ook wel huishouddingen van mij.. zoals zo wisser ding, zit ze altijd op te wrijven met d ehandjes... maar de trommel zelf blijft nog wel het intresantste.. die heeft ze al tig duizend keer op de kop gelegd en rechtop gezet! :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 13 okt 2008 19:58

Leuke foto's weer! Ik had laatst een uur zitten knoeien met foto's uitzoeken, uploaden, hier plaatsen. Was ik klaar waren die foto's veeeel te groot dus heb ik ze maar weer verwijderd :roll:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 13 okt 2008 20:11

@Jamillah, dan zou ik ze nog maar eens verkleinen, anders ben je dat uur helemaal voor niks bezig geweest. :wink:

Leuke foto´s Ansje en PPM! Ik vind Julia op die foto trouwens echt op haar vader lijken zeg!

Nog ff over dat slapen van Thomas: Het gaat nu weer een stuk beter. Ik doe nu toch maar ´s ochtends een ochtendslaapje (duurt één a anderhalf uur) en dan na het middageten weer naar bed. Dan slaapt Thomas toch wel anderhalf a twee uur. Om 17.30 uur eten en tussen 18.00/18.30 uur naar bed. Hij komt ´s morgens evengoed gewoon tussen 8.00 en 9.00 uur, dus perfect! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 13 okt 2008 20:12

Jammer, ik had je kids best wel weer eens willen zien :wink:

Leuk idee Laura! Kleintjes vinden vaak dingen die niet als speelgoed bedoeld zijn het leukst. Zo is Timon momenteel helemaal mesjogge van onze telefoon (wat dus niet mag 8) ). Verder is het een heel leuk spelletje om de oudpapierbak leeg te halen, of de knijpermand...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 okt 2008 20:15

@bloempie! dat zegt dus iedereeen!! :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 13 okt 2008 20:17

Ha, hier ook. Alles wat geen speelgoed is, is leuk.
Toetsenbord, telefoon, papier, boeken.

Wel leuk idee, Laura!

Ilona gaat nu de hele tijd staan, bij de tafel, bank, etc.
Dus ook veel vallen... kGa maar een helmpje kopen. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 okt 2008 20:31

ik heb nog nooit van Dasty gehoord, heb wel soda, vanish en groene zeep in het kastje staan. Nog niet genoeg dus!

Herfstvakantie is hier volgende week. Het schijnt dit jaar heel vreemd te zijn. Kind van mijn broer is 3 weken eerder begonnen aan dit schooljaar en heeft ook pas volgende week herfstvakantie.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 13 okt 2008 20:39

@Annet; ik heb 'oma weet het beter' er even bijgepakt, en die heeft nog wel een paar tips: gebruik azijn, alcohol of spiritus. Hierna in een warm sopje uitspoelen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 okt 2008 20:59

de oxi van de action.. kost maar 1,80 en werkt nog beter als vanish!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 13 okt 2008 21:07

Leuke foto's!!!

quote even vanuit het zwangerengedeelte :wink:

liefje schreef:Leuk inderdaad dat plastic servies blijft handig, Danique gebruikt het ook als speelgoed :-D

Lukt het een beetje Lammetje om je gezin draaiende te houden of is het erg druk :wink:

Het is wel druk, maar het gaat prima eigenlijk! Iedere ochtend slaapt Eva Lynn netjes uit dus kunnen Sarah en ik opstarten. Samen ontbijten, douchen en daarna Eva Lynn verschonen. Die doen we verder savonds om de dag in bad dus dat scheelt weer.
Overdaag slaapt ze nog heel erg veel dus dat is helemaal lekker! In de wagen, wieg, box, wipstoel, als het maar niet te druk wordt, want dan wil ze naar de wieg.
De avonden daarintegen zijn ontzettend vervelend, ze heeft tot nu toe iedere avond extreem krampjes, maar zodra het 22/22:30 uur is en ze de laatste voeding heeft gehad en wij ook gaan slapen valt ze in slaap tot smorgens 8 uur (soms eerder, soms later). Dus hoe die darmen het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar savonds gaan ze werken als Sarah naar bed moet, tot wij gaan slapen. Zo heb je dus nooit echt 'rust'. Maar ze is net zo lief als Sarah :8> en huilt heeeeeeel wat minder dan Sarah dus eigenlijk mogen we helemaal niet klagen :wink: Alleen soms wel jammer dat je net lekker op de bank zit en opeens weer een krijs hoort, want ze klinkt dan zoooo zielig dat je dr niet kan laten liggen (helpt overigens ook echt niet, want ze valt echt niet in slaap ofzo....)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 13 okt 2008 21:13

Wat zielig zeg, dat Eva Lynn zo´n last heeft van krampjes. :(
Maar wat fijn dat ze zoveel beter slaapt dan Sarah als baby deed! :)
En wel lekker dat ze zo makkelijk overal slaapt! Kun je d´r tenminste lekker de hele dag bekijken. 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 13 okt 2008 21:35

Nog een poging...

Boudin en Gerlinde in de keuken tijdens het verbouwen van de douche:

Afbeelding

Fotootje voor oma:

Afbeelding

Ik eet kuidnoten en ben blij..

Afbeelding

Winterkleertjes passen:

Afbeelding

Afbeelding

Gerlinde jarig!

Afbeelding

Afbeelding

Boudin close-upje:

Afbeelding

De boefjes samen..

Afbeelding

Waterpokken..

Afbeelding

Tot slot ons jongste 'kindje'

:wink:

Afbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 13 okt 2008 21:45

Zow wat een gave foto's weer! wat een schatjes allemaal die kids. Heerlijk gewoon! 8)
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 13 okt 2008 22:19

Leuke foto's jamillah! :D

Terug naar “Archief”