Maar je kunt toch niet thuis blijven zitten? Wat dan wel?
Ik heb nog geen ervaring met draagdoeken

Moderator: Moderafo's
Max schreef:Hoe lang lopen jullie door in je zwangerschap? Ik bedoel te vragen of jullie op het laatst gewoon nog weg gaan of juist dicht bij huis blijven? En met het laatst bedoel ik ook echt de laatste dagen voor de uitgerekende datum of er overheen.
En vraag twee: wie hebben hier ervaring met draagdoeken? Lijkt me onwijs gaaf maar er is een behoorlijk aanbod en ik zou graag eerst wat ervaringen horen!
Roept u maar. (niet allemaal tegelijk)
L'être extraterrestre schreef:Heeft er hier toevallig iemand ervaring met het beroep vrachtwagenchauffeur en zwangerschap? Nu kun je denken, dat is nog lang niet op mij van toepassing, maar ik maak me toch wel een soort 'zorgen'. Ik hoorde dat je, zodra je zwanger bent, geen meter meer mag rijden in een vrachtwagen. Weet iemand hier iets vanaf?
Max schreef:Hoe lang lopen jullie door in je zwangerschap? Ik bedoel te vragen of jullie op het laatst gewoon nog weg gaan of juist dicht bij huis blijven? En met het laatst bedoel ik ook echt de laatste dagen voor de uitgerekende datum of er overheen.
En vraag twee: wie hebben hier ervaring met draagdoeken? Lijkt me onwijs gaaf maar er is een behoorlijk aanbod en ik zou graag eerst wat ervaringen horen!
Sterretje schreef:Max schreef:Hoe lang lopen jullie door in je zwangerschap? Ik bedoel te vragen of jullie op het laatst gewoon nog weg gaan of juist dicht bij huis blijven? En met het laatst bedoel ik ook echt de laatste dagen voor de uitgerekende datum of er overheen.
Doorlopen: Ligt eraan hoe je je voelt. Wij hebben gerust nog afspraken staan rond die datum. Gaat het niet, dan gaan we niet. Maar afgelopen weekend wel het laatste weekend echt helemaal weg. Vanaf nu hooguit nachtje bij mijn ouders of zo maar niet langer. Maar ik zou nog gerust die week voor ik uitgerekend ben naar mijn zusje in Antwerpen gaan bv. Je bent zo weer thuis als er wat is. Hoorde zelfs gisteren dat als je weeen beginnen je gerust nog even een boodschap kunt doen. Is alleen maar goed.. blijven bewegen...
en draagdoek: Tricot Slen. Ideaal voor eerste periode en is ergonomisch ook heel goed. Als het goed is gaat hij niet doorhangen. Het is een van de weinige doeken waarin een pasgeboren baby het beste ligt qua rug, nek en hoofd. Zelf wil, zodra de baby echt goed kan zitten wel een draagzak hebben. Dat is wel steviger.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten