*|Scatie schreef:Heidebloem schreef:Ik zou vanwege het stof voor een 'harde' vloer kiezen. Tuurlijk is vloerbedekking lekker warm en knus, maar ik vind het niet opwegen tegen het gemak van een gladde vloer en het voorkomen van stof en huismijten.
Je kunt ook altijd een kleedje neerleggen. Die kun je lekker uitkloppen of wassen.
Maar kan me voorstellen dat je een babykamer helemaal in stijl wilt inrichten.
Stof en huismijten zal je toch houden, ook zonder vloerbedekking. En kinderen worden ook niet met een allergie geboren.
Er zijn soorten vloerbedekking die net zo goed zijn tegen huisstofmijt en stof dan dat houten vloeren of laminaat het zijn. Ze zijn wel iets duurder, maar ze gaan ook heel lang mee. Daarbij kan het heel goed zijn dat een kind met allergie wordt geboren hoor. Als je als ouders beiden al allergie hebt zou ik toch zeker oppassen wat je doet met je babykamer. Bij ons komt er bv. echt geen wol in enz.
Hier is de babykamer ongeveer af. Alle muren licht grijs, roomwitte plinten, roomwitte houten vensterbank en het ledikant (ouderwets spijlenbed) kast en de commode roomwit. (ideale commode, 2 meter breed) Verder alle accessoires en kleden van Braxton Interiors