Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2004 20:24

Ben je bang dat de aandacht van jouw word afgeleid? :D :D Stel je toch voor dat je geen werk meer hebt.
:( :cry:

Ik wilde eigenlijk alleen maar Rosekapje helpen om zich een keer gelukkig te voelen :!: :lol: :lol: :lol:
ja, dat is mijn mening dan he.....

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2004 22:22

Annettje, hardstikke bedankt! Voor verdere info, zal ik je wel een pb sturen,

want mannen (lees Columbus :wink: ) snappen toch niet wat wij bedoelen, ook al zijn ze Dr. Love (of is dit ook een liefdesprobleem van me.... :?: ) :mrgreen:

:? :cry: :? :cry:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 22:31

rosekapje schreef:Annettje, hardstikke bedankt! Voor verdere info, zal ik je wel een pb sturen,

want mannen (lees Columbus :wink: ) snappen toch niet wat wij bedoelen, ook al zijn ze Dr. Love (of is dit ook een liefdesprobleem van me.... :?: ) :mrgreen:

:? :cry: :? :cry:


Volgende patient graag!!! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2004 22:32

Blij dat ik jouw patient niet ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: 8) :lol: :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 22:35

rosekapje schreef:Blij dat ik jouw patient niet ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: 8) :lol: :mrgreen:


en ik blij dat ik je dokter niet meer bent whahahahahhaha

oke, we gaan nu weer serieus verder, oke? :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2004 22:38

Ik ben blij dat Dr. Vin me wel SERIEUS neemt..... :!:



(ja sorry, ben een vrouw.....)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 22:45

rosekapje schreef:Ik ben blij dat Dr. Vin me wel SERIEUS neemt..... :!:



(ja sorry, ben een vrouw.....)


Dr.Vin neemt elke vrouw serieus!! :mrgreen:

maar ik neem je wel serieus hoor alleen had ik het even moeilijk met annet's mededeling van die 2e hands trouwjurk.

maar toch hou ik ook van jou! heb je dat niet gemerkt? ik bood je zelfs een baan als model aan, en wat krijg ik als dank? Hoon en spot :(

maar daar ben ik tegen gewapend, heb nl een cursus gevolgt die ik zelf samengesteld hebt.
mensen die ook interesse hebben in deze cursus 'gewapend tegen hoon en spot het leven door' kunnen zich opgeven op het bekende tel.nr of even mailen naar Dr.Columbus.

onze assistentes zorgen voor het verdere verloop van de cursus en het bijbehorende lesmateriaal.

**Dr.Love $hop, ook voor u!**
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 18 jan 2004 23:50

columbus schreef:

onze assistentes zorgen voor het verdere verloop van de cursus en het bijbehorende lesmateriaal.


Ja, dus wij willen iedereen die zich hiervoor interessert vragen om zich snel aan te melden want voor de cusrus geldt:' vol=vol' En voor het materiaal natuurlijk:'op=op'
Dus mensen grijp deze waardevolle kans voordat het te laat is...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 00:08

LET OP!

Vanaf vandaag gelden er nieuwe regels bij het insturen van uw vragen of problemen.

mails MET (pas)foto van jullie, inzenders, krijgen voorrang bij behandeling van het probleem. Dit is nodig omdat wij dan een beter beeld krijgen van de patient.

dus lieve mensen, mails en inzendigen met foto, altijd antwoord :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 00:20

--------------------------------------------------
*weekaanbiedingen refoweb DrLove $hop*

- middelgrote lampekap, nu met gratis bolletje! 10% korting!

- Col Umbus Chewing Gum, alle smaken King Size pack nu vanaf 39,95 !

- Dr.Love Kiss Training Kit, bestaat uit boekje, klein lampekapje en Chewing Gum speciaal voor pubers nu: 39,95 ! (max. 1 pp)

- 'Liefdessprikkels en perikelen rond liefde'door Dr.Columbus is nu verkrijgbaar! 3e druk alweer en staat vol tips om uw liefdesleven te optimaliseren. bij intekening vandaag 15 % korting!

- Persoonlijke visite van Dr.Columbus of Dr.Vin, bij aankoop van al deze aanbiedingen in één koop!!!!! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 jan 2004 10:38

volgens mij is het je allemaal ff naar het hoofd gestegen!

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 12:52

essieee schreef:volgens mij is het je allemaal ff naar het hoofd gestegen!


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik wil alleen maar helpen!!!!
is er eindelijk een praktijk waar je terecht kan voor informatie en je problemen voorleggen, is het weer niet goed!
mensen zoeken er altijd iets achter, een dubbele moraal of zo.

maar, gelukkig zijn er wel mensen die wel weten dat we integer zijn en die we hebben mogen helpen!

dankbaarheid kunnen wij je niet geven, wel hulp en informatie :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 jan 2004 12:56

bij deze m'n oprechte excuses maar m'n mening blijft gelden!

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 19 jan 2004 13:20

columbus schreef:
rosekapje schreef:Ik ben blij dat Dr. Vin me wel SERIEUS neemt..... :!:



(ja sorry, ben een vrouw.....)


Dr.Vin neemt elke vrouw serieus!! :mrgreen:

maar ik neem je wel serieus hoor alleen had ik het even moeilijk met annet's mededeling van die 2e hands trouwjurk.

maar toch hou ik ook van jou! heb je dat niet gemerkt? ik bood je zelfs een baan als model aan, en wat krijg ik als dank? Hoon en spot :(


Lieve Dr. Columbus

Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal... Ik heb die baan ook aangenomen, ik wacht nog op verdere informatie... jammer, dat je me verkeerd begrepen hebt... Maar blij dat je desondankt toch nog van me houdt :oops: , maar het was echt niet bedoeld als spot en hoon...

Wat ik bedoelde met ik ben ook maar een vrouw (ach nee laat maar, wij begrijpen elkaar toch niet :wink: )

Columbus, nogmaals sorry dat je me verkeerd begrepen hebt...

Liefdevolle groet Rosekapje...

PS. heb je ook een cursus, hoe begrijp ik het andere geslacht, is misschien wat voor mij..... of voor jou :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 13:37

essieee schreef:bij deze m'n oprechte excuses maar m'n mening blijft gelden!


dank je wel Esssie, je mening geven mag. ook daar heb ik een boekje over geschreven, 'hoe ga je om met de mening van een ander' , en ook dit bijzondere boekje is verkrijgbaar in de refoweb Dr.Love $hop.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten