Ik zie mijn evangelische medechristen met mijn ogen als ik in de kerk om mij heen kijk

Moderator: Moderafo's
Brion schreef:Ik heb nog nooit een gereformeerde horen roepen, "Jesus rulez", "Jezus is mijn vriend", "het is zo tof om te geloven" of "ik ben bekeerd"
Jij wel?
Sky schreef:Ik ben zelf aangesloten bij een evangelische gemeente.
Ik weet dat deze site refoweb heet maar kan iemand me uitleggen wat er met een refokerk wordt bedoeld???![]()
Alvast bedankt.
Ik heb nog nooit een gereformeerde horen roepen, "Jesus rulez", "Jezus is mijn vriend", "het is zo tof om te geloven" of "ik ben bekeerd"
Jij wel?
Marnix schreef:Ik heb nog nooit een gereformeerde horen roepen, "Jesus rulez", "Jezus is mijn vriend", "het is zo tof om te geloven" of "ik ben bekeerd"
Jij wel?
Het is super om te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben gereformeerd (hoewel ik wel wat evanglische tikjes heb)
Ieder die in Jezus offer voor jou gelooft wordt gered! Zo duidelijk is de bijbel! Gaaf he?! God houdt van alle schaapjes in de kudde, niet alleen van schaapjes die altijd heel blij lopen te mekkeren en te bewegen of alleen van schaapjes die wat nuchterder zijn en niet de hele dag door de wei lopen te huppelen
Is dat niet supercool!? God houdt van je, ongeacht hoe je bent, of je groot bent of klein, nuchter of juist niet, emotioneel of niet en ga zo maar door! Gods liefde zoveel groter dan we vaak denken!
Marnix schreef:Ik ben gereformeerd (hoewel ik wel wat evanglische tikjes heb)![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten