Moderator: Moderafo's
Jaël schreef:Wij hebben nu ruim 2 jaar verkering, maar geen ringen vinden we beetje onzin. Verlovingsringen komen er ook niet, en trouwringen dan net wel, maar die zijn voor in de vitrine, zeg ik al.![]()
Mijn zusje had na 2 weken al vriendschapsringen, maar die is toch wel meer van dat soort dingen.
We hebben nu ruim 2 jaar verkering, en komen nog ongeveer 2,5 jaar bij, dus als we trouwen hebben we ongeveer 4,5 á 5 jaar verkering, zonder tussendoor te verloven.
Is wel lang maar eerder is er geen mogelijkheid.
Acire schreef:Jaël schreef:Wij hebben nu ruim 2 jaar verkering, maar geen ringen vinden we beetje onzin. Verlovingsringen komen er ook niet, en trouwringen dan net wel, maar die zijn voor in de vitrine, zeg ik al.![]()
Mijn zusje had na 2 weken al vriendschapsringen, maar die is toch wel meer van dat soort dingen.
We hebben nu ruim 2 jaar verkering, en komen nog ongeveer 2,5 jaar bij, dus als we trouwen hebben we ongeveer 4,5 á 5 jaar verkering, zonder tussendoor te verloven.
Is wel lang maar eerder is er geen mogelijkheid.
Wat is 'geen mogelijkheid'?
kirsten schreef:Ik heb nu 2 jaar en bijna 3 maanden verkering. Wij gaan zeer binnenkort verloven. Volgens de planning gaan we eind 2009/begin 2010 trouwen. Ik moet wel zeggen dat we er nu echt wel aan toe zijn.
ik neem aan dat je wel een trouwring hebt?MissF schreef:Bij mijn ex ook met 6 maanden, dat vonden we stoer.
Mijn man vond het ontzettende onzin (wilde sowieso eigenlijk geen ring, liefst ook geen trouwring), dus die hebben we nooit gehad.
Maar zoiets is juist leuk als je niet zo lang verkering hebt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten