sjefdevries schreef:wat doet iedereen hier moeilijk; je krijgt verkering, je trouwt en dat is het; niet te moeilijk maken!!
Of het zo gemakkelijk gaat, en of dat het enigste is

Moderator: Moderafo's
sjefdevries schreef:wat doet iedereen hier moeilijk; je krijgt verkering, je trouwt en dat is het; niet te moeilijk maken!!
Daphne schreef:Hmm, dan heb ik toch iets fout gedaan op de SPH...Tegenover collega's en (on)bekenden kan ik me goed beheersen, maar soms moet ik toch alle frustratie op een andere manier afreageren en ja, dan kan mijn man wel eens slachtoffer zijn...
linde schreef:Precies, ik gedraag me thuis echt niet zo als ik me op mn werk gedraag en ik weiger dan ook een therapeutisch gesprek te gaan voeren op het moment dat er iets mis gaat, thuis ben ik gewoon mezelf en op mn werk gebruik ik de geleerde vaardigheden. En natuurlijk verander je zelf ook wel door de opleiding maar ik zou het vreselijk vinden als ik dan mezelf of mn vriend vanuit mn hulpverleners positie zou moeten gaan benaderen.(oh en mocht ik dat wel gaan doen waarschuw me dan)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten