sterkte allemaal!!! en dank je wel voor jullie bemoedigingen want pffffff...... collega's zeiden al: pas maar op dat je niet ontslagen wordt... en dan krijg ik de kriebels
Op m'n werk heb ik er een compleet A4tje bijgeschreven van wat zij mij ooit geflikt hebben.... woorden die er gezegd zijn e.d.
Ik zal hier even wat neerzetten van wat er in mijn brief stond:
===============================================
het ontnemen van e-mailcontact met kantoor Bilthoven na een onschuldige vraag over het salaris. Collega attendeerde dat ik best mocht mailen. Contact loopt “tegenwoordig” via *naam leidinggevende*
het tegen mij zeggen dat ik aan WERKWEIGERING doe vanwege een miscommunicatie over ruiling met *collega*
het duidelijk maken dat observeren niet gewenst is, het aankaarten waarvan ik denk dat het belangrijke situaties zijn maar het te horen krijgen dat het mijn taak niet is.
kwartiertje eerder weggegaan tijdens avonddienst in overleg met collega somatiek. Diezelfde collega heeft bij *naam leidinggevende* aangekaart dat ik eerder was weggegaan en vervolgens krijg ik (weer eens een keer) de wind van voren. Hoe bedoel je overleg ?
===============================================