Heb vorige week mn laatste dag gehad bij mn 'huidige' baas, nu een weekje vrij nog en dan begin ik in n ander ziekenhuis...ik ben benieuwd! heb er wel heel veel zin in

Moderator: Moderafo's
ik heb al een briefje geschreven of ze het wil herzien op het rooster, ik wil me niet ziekmelden want ze weet nu al dat mijn zus op die dag gaat trouwen en als ik "plots" ziek ben heb ik een probleem. Ze moet mij gewoon vrij geven, klaar! Het is een bijzonder verlof dag en die mag ik inplannen wanneer ik wil! Ik krijg wel vrij, het duurt gewoon even. Ze gaan gewoon kijken of ik het wel in de gaten heb en hoe ver ik daarvoor ga.Daphne schreef:*Annette* schreef:Sterkte kwebbel! Moeilijke situatie!
En vind het wel belachelijk dat je geen vrij krijgt voor het trouwen van je zus!
Dat zijn ze verplicht om je te geven, dus als Kwebbel daar achteraan gaat, bij RMU of zo, dan kan de instelling niets anders dan haar vrij geven. Zoiets staat gewoon in iedere CAO.
ik geloof dat de oudere mens het nog moeilijker heeft met dit weer... tenminste mijn schoonouders wel, die zitten nu echt niet buiten anders krijgen ze opgezette voeten en hartklachtenchristien schreef:Ik had vandaag mn eerste werkdag na twee weken vakantie.
Wat een zooitje was het zeg, en dat ben ik eigenlijk niet zo gewend de laatste tijd. Collega die niet op komt dagen, eentje die zich verslaapt.
Zieke bewoners enz. Heb totaal een kwartier pauze gehad, echt balen die vakantie tijd. Hopenlijk is het morgen beter![]()
Succes mw en kwebbel *Hug*
En alle anderen natuurlijk vooral met dit warme weer
MissF schreef:Tjongejonge, Kwebbel! Kom voor jezelf op meid! En er zijn echt instellingen waar het wel beter gaat. Mijn moeder is teamleidster bij een erg leuk zorgbedrijf, en mijn moeder is echt leuk. Ik kan wel even polsen....
Achjoh, het was ook maar een geintje, al kan solliciteren bij een ander bedrijf toch ook de moeite waard zijn. En volgens mij werken de werknemers bij 'mijn moeders bedrijf' er allemaal best naar hun zin,, en dat teltGer(nl) schreef:MissF schreef:Tjongejonge, Kwebbel! Kom voor jezelf op meid! En er zijn echt instellingen waar het wel beter gaat. Mijn moeder is teamleidster bij een erg leuk zorgbedrijf, en mijn moeder is echt leuk. Ik kan wel even polsen....
Je moeder is zeker leuk!Alleen zou ik nu niet zo graag bij dat "leuke zorgbedrijf" willen werken.... overname's enzo brengt ook niet echt rust met zich mee
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten