Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 14 jan 2004 15:05

Annettje schreef:Ik heb een soort van haat/liefde verhouding met mijn pc, valt dat ook in jullie vakgebied?? :?

Dat ding staat maar te roepen dat ik komen moet en ik kan de verleiding maar niet weerstaan :lol: .............

HELP :!: :!:


hallo Annettje, ik had al een donkerbruin vermoeden dat je een dezer dagen met een vraag kwam.

maar om een antwoord op je vraag te geven is niet simpel, anders wist je het zelf waarschijnlijk ook.
ik heb de samakutra erop na geslagen, dat boek behandeld veel van dat soort klachten en ik denk dat ik samen met Dr.Vin wel een behandeling hebt gevonden en samengesteld voor je.

haar/liefde verhouding met je computer.
Dat moet je niet proberen te veranderen. haat en liefde liggen immers dicht bij elkaar en slaat zo weer de andere kant op.
heb je eindelijk een liefdesverhouding met je computer, dan is dat soms heel snel weer omgeslagen in een haat verhouding.
en vice versa

dat ding dat roept dat je moet komen.... tja ik moest even achter mn assistente haar oren krabben om die uitdrukking. gelukkig krabde ze direct terug maar dat terzijde.
als dat ding, je computer, roept dat je moet komen, dan doe je dat gewoon niet! oftewel, je komt gewoon niet. is heel simpel ook.
wil je het geroep niet horen dan ga je even naar buiten, haal diep adem en zegt hardop: IK KOM NIET!
ga naar binnen en je zal zien dat het geroep over is.

dank je wel voor je, toch wel moeilijke, vraag Annetje

liefs Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 14 jan 2004 15:39

TheKeimpe schreef:Ach ja, ik vroeg me zo af, zit er soms een symboliek achter het geven van een theepot voor een verjaardag? De verjaardag van mijn geliefde aanstaande wederhelft dan wel, voor de duidelijkheid.

Het lijkt mij zo een wonderschoon cadeau, maar als het nu een verkeerde symboliek heeft, dan wil ik er natuurlijk niet aan beginnen.

Kunnen jullie mij helpen?


Dr.Vin had het niet beter kunnen verwoorden!
groet Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 jan 2004 17:38

Berichtdoor cash » 14 jan 2004 16:06

hallo, hier ben ik weer.

met mijn verloofde gaat het goed en ik moest jullie de groeten doen van haar.
maar nu zit ik met het volgende probleem. door dat ik op mn kop ging staan met ten huwelijk vragen en weer daarna op beide benen terecht kwam, heb ik mijn benen bezeerd en zij zo stijf als een plankie.

nu wil mijn verloofde me wel masseren, maar alles mag maar wel boven de kleren las ik eens in een boekje dat heet: Nog niet getrouwd, wat nu?

maar mn benen masseren met mijn broek aan, dat gaat echt niet!

wat moet ik doen??

groeten Cash

veel succes met uw praktijk!

Gebruikersavatar
Hydro
Sergeant
Sergeant
Berichten: 429
Lid geworden op: 20 sep 2002 19:16
Locatie: Tapijtstad Genemuiden
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 14 jan 2004 16:08

cash schreef:hallo, hier ben ik weer.

met mijn verloofde gaat het goed en ik moest jullie de groeten doen van haar.
maar nu zit ik met het volgende probleem. door dat ik op mn kop ging staan met ten huwelijk vragen en weer daarna op beide benen terecht kwam, heb ik mijn benen bezeerd en zij zo stijf als een plankie.

nu wil mijn verloofde me wel masseren, maar alles mag maar wel boven de kleren las ik eens in een boekje dat heet: Nog niet getrouwd, wat nu?

maar mn benen masseren met mijn broek aan, dat gaat echt niet!

wat moet ik doen??

veel succes met uw praktijk!


Misschien wachten met masseren totdat jullie getrouwd zijn? :wink: :lol:

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 14 jan 2004 16:36

cash schreef:hallo, hier ben ik weer.

met mijn verloofde gaat het goed en ik moest jullie de groeten doen van haar.
maar nu zit ik met het volgende probleem. door dat ik op mn kop ging staan met ten huwelijk vragen en weer daarna op beide benen terecht kwam, heb ik mijn benen bezeerd en zij zo stijf als een plankie.

nu wil mijn verloofde me wel masseren, maar alles mag maar wel boven de kleren las ik eens in een boekje dat heet: Nog niet getrouwd, wat nu?

maar mn benen masseren met mijn broek aan, dat gaat echt niet!

wat moet ik doen??

groeten Cash

veel succes met uw praktijk!


hallo Cash, doe je verloofde de hartelijk groeten maar terug van ons team.

om op je probleem terug te komen, tja, het is niet eenvoudig.
maar voor elke oplossing is wel een probleem te vinden.
het gebeurt idd vaak als je op je kop gestaan hebt dat je met de landing enigzins stijve benen krijgt na de landing.
maar nu vraag ik je hoe je het zou vinden als je naar een fysiotherapeute zou gaan en die je benen zou masseren?
dan moet je er ook aan geloven! alles uit op je lenzen na!

kom op Cash! knip je pijpen eraf en wees een man! laat je verloofde haar gang gaan, zet ze evt. een zonnebril op als ze contact maakt met je benen, dat kan geen kwaad in elk geval.

wel Cash, succes ermee

groeten Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 14 jan 2004 16:57

Gandalf schreef:
cash schreef:hallo, hier ben ik weer.

met mijn verloofde gaat het goed en ik moest jullie de groeten doen van haar.
maar nu zit ik met het volgende probleem. door dat ik op mn kop ging staan met ten huwelijk vragen en weer daarna op beide benen terecht kwam, heb ik mijn benen bezeerd en zij zo stijf als een plankie.

nu wil mijn verloofde me wel masseren, maar alles mag maar wel boven de kleren las ik eens in een boekje dat heet: Nog niet getrouwd, wat nu?

maar mn benen masseren met mijn broek aan, dat gaat echt niet!

wat moet ik doen??

veel succes met uw praktijk!


Misschien wachten met masseren totdat jullie getrouwd zijn? :wink: :lol:


hallo Gandalf,

ik wil even een reactie geven op je reactie.
het zijn serieuze problemen die we behandelen in de Refoweb Dr.Love praktijk.
mensen willen graag deskundig advies en horen niet graag dat ze met de problemen en de bijbehorende oplossingen moeten wachten tot getrouwd zijn!

besta Gandalf, ook het feit dat jij onze praktijk bezoekt, is voor mij reden genoeg om te zien dat ook jij met een probleem kampt.
ik zou je willen adviseren om jou vraag hier te deponeren zodat wij ook jou kunnen helpen!
schroom niet, we houden van je!

groet, Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
Hydro
Sergeant
Sergeant
Berichten: 429
Lid geworden op: 20 sep 2002 19:16
Locatie: Tapijtstad Genemuiden
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 14 jan 2004 23:33

columbus schreef:hallo Gandalf,

ik wil even een reactie geven op je reactie.
het zijn serieuze problemen die we behandelen in de Refoweb Dr.Love praktijk.
mensen willen graag deskundig advies en horen niet graag dat ze met de problemen en de bijbehorende oplossingen moeten wachten tot getrouwd zijn!

besta Gandalf, ook het feit dat jij onze praktijk bezoekt, is voor mij reden genoeg om te zien dat ook jij met een probleem kampt.
ik zou je willen adviseren om jou vraag hier te deponeren zodat wij ook jou kunnen helpen!
schroom niet, we houden van je!

groet, Dr.Columbus


Het doet me deugd te horen dat jullie van me houden. Ongetwijfeld zal ik met een probleem kampen, maar ik denk dat ik dit eerst voor mezelf helder moet krijgen, alvorens het hier bij u neer te leggen. Ik weet in ieder geval wel dat ik geen last heb van kramp in m'n benen, wegens het op de kop staan voor een huwelijksaanzoek. Tot zo'n groot geluk ben ik tot op heden niet gekomen. Wellicht dat dit mijn probleem is (of een van de problemen), maar ervaar ik dat alleen nog niet.

Vin

Berichtdoor Vin » 15 jan 2004 00:06

Gandalf schreef:Het doet me deugd te horen dat jullie van me houden. Ongetwijfeld zal ik met een probleem kampen, maar ik denk dat ik dit eerst voor mezelf helder moet krijgen, alvorens het hier bij u neer te leggen. Ik weet in ieder geval wel dat ik geen last heb van kramp in m'n benen, wegens het op de kop staan voor een huwelijksaanzoek. Tot zo'n groot geluk ben ik tot op heden niet gekomen. Wellicht dat dit mijn probleem is (of een van de problemen), maar ervaar ik dat alleen nog niet.
Beste Gandalf,
Geen paniek, hij die zegt zonder problemen te zijn heeft waarschijnlijk 'ontkenning' als probleem ;) Dat je niet alles helder op een rijtje hebt is gewoon natuurlijk. Tegen de tijd dat je het ene helder op een rijtje hebt is een volgend iets weer vaag, en zo groeien we verder. Misschien kunnen we je faciliteren in dit proces, dat je handvaten hebt. Je beklimt zelf de berg, maar om de zoveel meter kun je je lijn weer bevestigen aan de haken die wij voor je in de rotswand slaan.

We zijn natuurlijk blij dat je op het moment geen sterke problemen ervaart, misschien is het dan een idee om eens een keer te praten met één van de assistentes. Niet meteen te heavy, maar dat je voelt dat we er voor je zijn.

Groet,

Dr Vin

Gebruikersavatar
Hydro
Sergeant
Sergeant
Berichten: 429
Lid geworden op: 20 sep 2002 19:16
Locatie: Tapijtstad Genemuiden
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 15 jan 2004 09:43

Vin schreef:We zijn natuurlijk blij dat je op het moment geen sterke problemen ervaart, misschien is het dan een idee om eens een keer te praten met één van de assistentes. Niet meteen te heavy, maar dat je voelt dat we er voor je zijn.

Groet,

Dr Vin


Dank u voor de tip Dr Vin. Ik zal het in overweging nemen.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Mee op vakantie??

Berichtdoor *Annet* » 15 jan 2004 13:41

Mijn zoon heeft sinds 4 jaar verkering, wat denken jullie, zullen we haar meevragen als we op vakantie gaan? Of is dit nog te vroeg? :?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Vin

Re: Mee op vakantie??

Berichtdoor Vin » 15 jan 2004 15:01

Annettje schreef:Mijn zoon heeft sinds 4 jaar verkering, wat denken jullie, zullen we haar meevragen als we op vakantie gaan? Of is dit nog te vroeg? :?

Lieve Annettje,

Gaat het hier over Robert of over Marco? Als het Robert betreft dan kan ik meteen een volmondig 'Ja!' geven. Een verkering die zijn basis heeft in de baarmoeder dat is een band die eigenlijk niet stuk kan. Let er wel dat zijn vriendinnetje waarschijnlijk wat sneller in de 'chantage-fase' komt dan je zoon, hij kan begeleiding hierbij goed gebruiken, zeker als het gaat om speeltuinen en snoepgoed en dergelijke.

Bedoelde je echter Marco, dan denken wij dat je iets voorzichtiger moet zijn. Waarop is de relatie gebaseerd? Is het misschien dat Marco de stoere jongen was? Dat hij eerder kon lopen dan de rest, of is de relatie gelijkwaardig? Misschien kun je beter eerst een aantal dagtochten maken om te kijken hoe het gaat. Hou goed in de gaten dat het nu allemaal niet te snel gaat, hij heeft namelijk wel de leeftijd om te willen trouwen. Daar sta je dan met je mond vol tanden, 'Het mag niet van de politie lieverd'.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt, laat ons horen hoe het gaat!

Liefdevolle groet,

Dr Vin

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 15 jan 2004 17:00

Het gaat goed met de klandizie zie ik :!: :D

Col en Vin veel sterkte bij dit verantwoordelijke werk :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Nancie
Verkenner
Verkenner
Berichten: 64
Lid geworden op: 17 mar 2003 09:59

Berichtdoor Nancie » 15 jan 2004 17:38

Wat fijn dat er mensen zijn die zich om de liefde van een ander bekommeren :P

Nu weet ik waar ik terecht kan, he columbus :mrgreen:

en naar johan81 voor de nazorg dat mag dan ook wel als je bij columbus geweest ben :mrgreen: :P :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 15 jan 2004 18:54

Nancie schreef:Wat fijn dat er mensen zijn die zich om de liefde van een ander bekommeren :P

Nu weet ik waar ik terecht kan, he columbus :mrgreen:

en naar johan81 voor de nazorg dat mag dan ook wel als je bij columbus geweest ben :mrgreen: :P :mrgreen:


ha nancie,

wat fijn dat je zo positief reageert! ja! je weet waar je terecht kan, ik (wij) staan altijd voor je klaar.

wat Johan81 betreft, Johan zit nog volop in de sollicitatie procedure. Het ziet er goed uit voor hem, dus wie weet is Johan binnenkort een goede kracht voor het Refoweb Dr.Love team.
we studeren alleen nog even op zijn liefdesverleden, dat moet niet al te vlekkeloos verlopen zijn, dit i.v.m. inleven van situaties die zich kunnen voordoen.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 15 jan 2004 19:14

hallo lieve mensen,

er zijn heel veel pb's en mails binnengekomen, teveel om allemaal te melden op dit forum. heel veel vragen gaan over zoenen, dit is echt een hot item niet alleen bij de jeugd maar ook bij de wat ouderen onder ons.
zomaar een paar vragen die zijn binnengekomen:

mevr. A. te W. vroeg:
ik ben nu enige tijd getrouwd en telkens als we kussen, we doen dit wekelijks, gaan mijn tenen trillen. hoe kom ik van dat trillen af, Dr.Love?

mevr. R. uit het oosten des lands vroeg:
als ik wil zoenen zet ik graag romantische muziek op, bv. Elly en Rikkert. Maar mijn vriendjes waar ik dan mee wil zoenen ,onder het geluid van die zwoele klanken, gaan spontaan gillen en zetten het op een lopen.
help me Dr.Love! ik snap er niets van!

Jan te W. vroeg het volgende:
Er is een meisje dat ik heel leuk vind, ik heb al een keer gelachen naar haar, ik weet niet zeker of ze het ook zag maar ze moest heel hard lachen en haar vriendinnen ook. Heb ik nu verkering? kan ik haar nu zoenen? moet ik nu naar haar vader op haar hand te vragen?
is dat verstandig Dr.Love?

dit is zomaar een greep uit de vele vragen die ons dagelijks bereiken.
deze mensen krijgen persoonlijk antwoord, dat kan dus ook!

vragen? laat het weten en wij helpen je!

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten