kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 jul 2008 12:25

Haha nou, ook allemaal onhandig dus. Het komt regelmatig voor dat ik ook nog even wat vast moet houden achterop mn fiets.
Nee, ik trek wel gewoon een broek aan als ik het weet.
Verder is het vooral een zomerprobleem. Ik heb een lange winterjas, dus dan heb ik daar geen last van :)
pobody's nerfect

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 25 jul 2008 12:41

Net trouwens lekker gefietst, en jawel met een rok aan. :lol:
Het gaat best, net welke rok je aan hebt en hoeveel wind er staat. Meestal draag ik een rok, dusja dan went het wel op zich.
En ik heb altijd een houten kont met fietsen, het zit nooit lekker, welk zadel ik ook heb!! Ik heb zeker een verkeerd achterwerk ofzo, maar ik kan echt niet langer dan een half uur achtereen op een fiets zitten... :roll:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 25 jul 2008 13:59

Meer vet kweken denk ik.
Dat heb ik in ieder geval meer dan genoeg en ik kan best lang op een fiets zitten :mrgreen:
pobody's nerfect

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 25 jul 2008 15:34

Ik denk idd dat dat het probleem is, want ik heb niet al te veel vet op m'n achterwerk en heb ook altijd een houten kont :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 jul 2008 15:56

nou ik heb een vrij breedt en groot achterwerk waar je U tegen zegt en heb ook altijd last van een zere kont (nou ja kont nog niet echt, of ik moet 1 uur achtereen op de fiets zitten) ik krijg last van m'n bekken.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 25 jul 2008 16:09

Vroeger droeg ik bijna altijd een rok en vond ik het heel gewoon om daarmee te fietsen. Tegenwoordig draag ik best veel broeken en ben ik erg blij met de uitvinding van leggings. Als je een rokje tot over je knie hebt kan je er nog redelijk netjes in fietsen maar rokjes die korter zijn.....
Inderdaad moet je bij een rok gewoon met één hand fietsen :wink: .

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 jul 2008 17:04

ik fiets meestal met een broek, heel soms met een rok. Ik moet m af en toe even naar beneden duwen bij harde wind :lol: verder geen zere achterwerken enz.. ik heb genoeg vet op m'n achterste!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 jul 2008 17:06

ik ben een half jaar voor m'n trouwen aan de pil gegaan, nergens last van behalve van wat gewichtstoename.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 26 jul 2008 14:08

'Meisje toch, van de wind krijg je geen kindjes hoor..' aldus een bouwvarken. 8)

Toen ik 16 werd en scooter ging rijden dacht mn moeder dat als je kon fietsen met een rok dat dat ook wel ging. Maar dat werd me toch te gortig. Ik ben met een overslagrok de straat uitgeraced en m op de terugweg even goed open laten waaien. Stond mn ma daar in de voordeur te kijken: 'Ehm, ik geloof dat je toch maar een broek aan moet doen voortaan..' :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 jul 2008 15:25

tip voor de lange fietsers.. het zij mt of zonder rok! een fietsbroekje met zeem erin kopen, en die aandoen ipv een onderbroek! en je hebt geen zadelpijn meer!! das t ei van columbus!

aangezien ik geen last heb van zadelpijn! heb ik et niet.. maar mensen in mijn naaste omgeving wel!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 jul 2008 18:30

@acire: nou, wie weet komt hij dan een x hier preken :wink: , mijn man zit in de groenvoorziening off topique-smile

maar over fietsen met een rok. Mijn vent komt dus altijd jongelui tegen die naar een refo-school gaan. Die moeten tegen de brug op en hij zegt voor die meiden is het een getob, want ze moeten allemaal hun rok vasthouden.

Ik vraag me af hoe moeders dat doen op de fiets... eerst had ik een gewone fiets met een zitje voorop, mensen je moest met je benen wijd fietsen want dat zitje zat ertussen. Ik had het idee dat ik in de bevalhouding op de fiets zat. Rokken kropen op of scheurden. Nu heb ik een moederfiets en dat probleem is wel een stuk minder. Maar ik vraag me af hoe "refo"-moeders dit doen.
Ikzelf trek als ik op de fiets moet een broek aan, uitz. naar de kerk want dat red ik nog net.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 26 jul 2008 20:19

Jo'tje schreef:Meer vet kweken denk ik.
Dat heb ik in ieder geval meer dan genoeg en ik kan best lang op een fiets zitten :mrgreen:

Ja, dat zou je denken, maar dat is het ook al niet :) Toen ik nog 16 was bv. woog ik echt weinig en dacht ik dat het daardoor kwam, maar tegenwoordig zit er overal een lekker randje vet omheen :mrgreen: en ik heb het nog steeds. Denk dat het te maken heeft met de bouw van je heupen ofzo...??

@PPM: hoe doe je dat dan? een zeem in een broekje? gewoon erin naaien?

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 27 jul 2008 19:36

ChupaChups die broekjes kun je gewoon bij sportzaken halen.
Leef je droom.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 27 jul 2008 20:49

Oke :)
Nou dan loop ik zekr achter ofzo, nooit van gehoord!!
Ga ik eens proberen, ben benieuwd..

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 jul 2008 15:29

pol schreef:@acire: nou, wie weet komt hij dan een x hier preken :wink: , mijn man zit in de groenvoorziening off topique-smile

Nog meer off topic: waar woon je en in welke kerk zit je? Wie weet.... :mrgreen:

Terug naar “Archief”