"Musampa met 131 km door Den Haag[
D Het is niet bekend waarom de voetballer in Den Haag was.
Ben nog steeds benieuwd waarom hij in Den Haag was

Moderator: Moderafo's
Naar verluid speelt ADO dit seizoen eredivisiekeessie schreef:Ben nog steeds benieuwd waarom hij in Den Haag was
Uit het rapport komt ook ergernis naar voren: met zoveel inzet en waarde verdienen de kerken meer erkenning dan ze krijgen. Migrantenkerken werken vrij veel samen met de overheid, maar verder krijgen kerken weinig ondersteuning van de wereldlijke gemeente.
Dat chagrijn herkent Leen La Rivière wel. „Ik wil niet van vervolging speken, maar we hebben wel dertig jaar van enorme miskenning achter de rug, met als hoogtepunt de Paarse jaren onder Kok. En nog steeds hebben ambtenaren en leden van bestuurscolleges geen idee van de betekenis van kerken.”
keessie schreef:Belg betaalt energierekening met twee kruiwagens vol muntjes![]()
Een man uit Antwerpen heeft zijn energierekening betaald met 215 kilo aan euromuntjes. De Belg bracht de tienduizenden muntjes samen met een vriend in twee kruiwagens naar Electrabel. De werkloze Vlaming wil zo protesteren tegen de alsmaar stijgende energierekeningen. Hij stortte de muntjes in de hal van het bedrijf. Het bedrijf aanvaardde de betaling echter wel. De munten waren samen 931,02 euro waard.
Bron: nu.nl
Heidebloem schreef:Vrouw spoelt per ongeluk €900,- aan vakantiegeld door het toilet.
In paniek belt ze de gemeente die met een camera in het riool alle briefjes opspeurt. Nu alleen nog drogen...
Gerdien B. schreef:Heidebloem schreef:Vrouw spoelt per ongeluk €900,- aan vakantiegeld door het toilet.
In paniek belt ze de gemeente die met een camera in het riool alle briefjes opspeurt. Nu alleen nog drogen...
Somige mensen steken zoveel geld in hun zak of het een boodschappenbriefje is. Zo heeft mijn moeder een keer 5000,- gulden gevonden. Ook een stel wat het geleend had en zomaar even in een zak stopten en toen verloren.
Ik loop echt met mijn handen op mijn zakken als ik al 100 euro mee moet nemen voor boodschappen voor het werk bijvoorbeeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten