Het is toch maar net wat je leuk vind? Ik ben dol op zelf dingen regelen, en ik vond die tafelindeling wél belangrijk, en autovolgorde eerst ook, andere auto's horen een stoet niet te onderbreken hoor, is bij ons iig niet gebeurd. Maar dat was later toch niet haalbaar, om dat in te delen.
Onze CM's begonnen te gillen. Naja, we hadden even gemaild, mijn twee vriendinnen. De één mailde terug: ik ben net drie keer naar beneden en boven gehold, al krijsend en gillend en roepend dat ik het zo leuk vind. Nu ben ik weer rustig en mail ik jullie dat ik het erg graag wil doen
Nu ben ik door haar zelf gevraagd voor haar bruiloft, en dat vind ik onwijs leuk, met een vriendin samen. Helaas is het iets meer dan een maand na mijn uitgerekende datum, en daar kan ik nu al wel van stressen, maar ik vind het gewoon tof, en zeker ook omdat zij het ook bij ons heeft gedaan. Dus we zien wel hoe 't loopt
Kaarten hebben wij wel enorm lang naar gezocht. Hadden we eindelijk een keitoffe, hypermoderne, vonden onze ouder het net een rouwkaart. en toch naar geluisterd, verdraaid. Want nu bleken onze vrienden die vandaag trouwen wél die kaart te hebben, ik werd bijna jaloers, haha. Slaat nergens op

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...