Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 13 jan 2004 01:08

Lieve TheShadow,

Natuurlijk kan een een pb ook gewoon. Discretie staat voorop. Een vraag in de openbaarheid heeft natuurlijk het voordeel dat anderen ook kunnen leren.

Groet,

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 13 jan 2004 08:33

Vin schreef:Lieve TheShadow,

Natuurlijk kan een een pb ook gewoon. Discretie staat voorop. Een vraag in de openbaarheid heeft natuurlijk het voordeel dat anderen ook kunnen leren.

Groet,


Ik sluit me aan bij Dr.Vin.

lieve groet,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 jul 2003 18:03
Contacteer:

REFOWEB'S DR LOVE VRAGENRUBRIEK

Berichtdoor tanteoranje » 13 jan 2004 09:25

Mag ik Columbus, Vin, Jialikelly en Johanna veel wijsheid toewensen met dit verantwoordelijk werk wat zij met liefde op zich hebben genomen. Een bijzonder initiatief! (bovendien kosteloos?)

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 13 jan 2004 10:21

ik moet er bijna om huilen dat er mensen zijn die zich om mijn wanhoop, frustratie overmatige liefde enz. enz. willen bekommeren. weten jullie ook dat ik een lange patient zal zijn, alsik met m'n verhalen kom zakken jullie weg denk ik.

Heel veel sterkte met deze wanhopige functie!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Refoweb dr Love's Vragenrubriek

Berichtdoor *Annet* » 13 jan 2004 10:57

Wat een prachtig initiatief om al de hopeloze Forum bezoekers met raad en daad ter zijde te staan. Wie weet ga ik nu ook wat vaker op het Forum kijken. :wink:

Veel wijsheid gewenst bij het behandelen van alle onwijzen :?
:roll:

Laat ons allen lachen :lol: :lol: :lol: en hou ons op de hoogte van de vorderingen.......... :roll:
ja, dat is mijn mening dan he.....

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 jan 2004 14:14

Dr. Love team???? Mag je hier ook een tip kwijt??? Of een wijsheid hoe je het noemen wilt.... :mrgreen:

Als ik suggesties en hulp nodig heb horen jullie het wel, aangezien Vin al volgeboekt is, moet ik me dan zeker melden bij Columbus :wink: :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 jan 2004 16:12

JaaaH! Toestemmig van Vin...

Marry a good cook, kissin' don't last, cookin' do
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 13 jan 2004 17:28

mensen, bedankt voor jullie spontane reacties!

des te meer ben ik er van overtuigt dat dit kosteloos initiatief van Dr.Vin en mij, Dr.Columbus voortzetting mag en kan vinden.

telefonisch heeft iemand zich al gemeld om een afspraak te maken en diegene heeft geen bezwaar dat wij, Het Refoweb Dr.Love team, een en ander plaatsen op dit forum zodat jullie de behandeling kunnen volgen.

liefs, Refoweb Dr.Love team

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 13 jan 2004 17:50

OKEE, OKEE, Weet waar je aan bent begonnen.


Vraag 1:
Als liefde tussen man en vrouw al begonnen is bij het allereerste begin, dus het allereerste emotionele fenomeen wat op aarde verschenen is na 'verbijstering' (toen Adam Eva zag) waarom heeft Charles DArwin daar dan geen rekening mee gehouden toen hij naar een alternatief zocht om ons bestaan op aarde te verklaren. Aangezien het vrijwel onmogelijk is dat gevoelens evolueren.


Vraag 2:
Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 13 jan 2004 17:55

meschianza schreef:
OKEE, OKEE, Weet waar je aan bent begonnen.


Vraag 1:
Als liefde tussen man en vrouw al begonnen is bij het allereerste begin, dus het allereerste emotionele fenomeen wat op aarde verschenen is na 'verbijstering' (toen Adam Eva zag) waarom heeft Charles DArwin daar dan geen rekening mee gehouden toen hij naar een alternatief zocht om ons bestaan op aarde te verklaren. Aangezien het vrijwel onmogelijk is dat gevoelens evolueren.


ehm... Columbus??? :!: :D


Vraag 2:
Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?


Eerst bij jezelf nagaan hoe je zelf zoent, misschien doe jij het wel niet goed :D
En anders... ehm, het leren.
Of : zoen gewoon niet ! :mrgreen:
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 13 jan 2004 17:57

:lol: :lol: :lol:

Jullie nemen het echt serieus!! Ge!wel!dig!

dank u


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 13 jan 2004 18:00

natuurlijk.
We behandelen elke vraag, hoe belachelijk ook :mrgreen: , gewoon heel discreet en direct!
We hopen dat u iets aan het antwoord hebt. En anders : blijf doorvragen!
zo blijven wij alert
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 13 jan 2004 18:04

JialiKelly schreef:
meschianza schreef:
OKEE, OKEE, Weet waar je aan bent begonnen.


Vraag 1:
Als liefde tussen man en vrouw al begonnen is bij het allereerste begin, dus het allereerste emotionele fenomeen wat op aarde verschenen is na 'verbijstering' (toen Adam Eva zag) waarom heeft Charles DArwin daar dan geen rekening mee gehouden toen hij naar een alternatief zocht om ons bestaan op aarde te verklaren. Aangezien het vrijwel onmogelijk is dat gevoelens evolueren.


ehm... Columbus??? :!: :D


Vraag 2:
Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?


Eerst bij jezelf nagaan hoe je zelf zoent, misschien doe jij het wel niet goed :D
En anders... ehm, het leren.
Of : zoen gewoon niet ! :mrgreen:


nou, die eerste vraag schiet het doel van onze organisatie voorbij, gezien wij aktuele problemen oplossen, althans dat is onze doelstelling.

vraag 2 daar kan ik wel wat mee.

Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen? was de vraag.

Hij is het mannetje neem ik aan. vroeger, toen ik nog jong was, moest ik voor ik uit ging met een meisje eerst oefenen van mn moeder op een middelgrote lampekap.
geef hem een lampekap, zou ik zeggen, en teken een mondje erop als 'doel'. Kijk goed of hij z'n ogen dicht doet (hij mag eerst oefenen met ogen open!) en als hij na een kwartier minstens 8 x het doel, mondje, heeft geraakt dan mag hij het met jou of met iemand anders proberen.

waarom ogen dicht, vraag je jezelf af nu? nu, het geeft soms een heel romantisch gevoel als je beide de ogen sluit voor het kussen. doet dat alleen als de lamp uit is, anders heeft het geen zin.

sterkte Messchianza en mocht het nu niet lukken dan komt assistent Dr.Jk hem even een korte cursus zoenen geven. die cursus is door Dr.Vin en ondergetekende zelf in elkaar gezet.

succes

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 13 jan 2004 18:05

*grijns* col! Ben ik blij dat ik jouw assistente niet ben... :mrgreen:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 13 jan 2004 18:07

Hm Col, moet dat niet overlegd worden?
moet ik die cursus zoenen weer gaan geven... :lol:
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten