Galateia schreef:Niet gaan stressen, dat is niet goed voor je. Komt allemaal wel goed. Welke opties hebben jullie? Uit je vorige posts heb ik begrepen, dat jullie liever niet gebruik maken van oppas of kinderdagverblijf? Of zijn jullie anders gaan denken? Weet je al of je wilt blijven werken?
Haha, hm... ja... stressvragen inderdaad! Maarre... jullie komen er wel uit!
Nouja, kinderdagverblijven kosten net zoveel als ik verdien, dus dat vind ik onzin.
3 dagen een oppas vind ik teveel. Familie die oppast hebben we niet. Tenminste, de mensen die ik eventueel op zou willen laten passen, zoals mijn moeder, maar die werkt gewoon 32 uur. Mijn schoonzus heeft er al 5, dus ik denk dat die er ook niet op zit te wachten.
En ik twijfel of ik het wel goed vind, mijn kindje 3 dagen wegbrengen, terwijl we toch heel bewust hebben 'gekozen' voor een kindje. Dus vind ik dat niet echt eerlijk.
Mijn man kan heeeeeel misschien 1 dag minder werken, maar ik kan niet zeggen dat ik persé die of die dag wil werken. Dat is altijd anders.
Misschien toch een andere baan. Logeerhuis ofzo, alleen in de weekenden. Want ik wil vooral werken omdat ik denk ik absoluut niet hele dagen thuis kan zitten, maarja, in hte weekend werken, dan zit ik nog 5 dagen thuis met huishouden en kind, en ik vrees dat dat totaal niks voor mij is..ds we dubben verder en ik kijk ondertussne de advertenties met vacatures af

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...