goeiedag, lastig hoor! Ben je er nu uit gekomen jamilla?
Ik heb ook een heerlijke schoonzus; vrouw van de broer van m'n vriend

Ze is werkelijk op alles jaloers wat ik doe en heb, maar verbergd dit meesterlijk door joviaal en sociaal te doen in gezeldschap maar ondertussen sneren maken naar mij toe. Daarbij komt dat ze zo'n 10 jaar ouder is dan mij, en ze me dus regelmatig schijnt te moeten vertellen dat ik bepaalde dingen nog niet kan weten ivm onervarenheid enzenz. Ik lach er altijd maar een beetje om, maar dat voed de jaloezie geloof ik.
Nu is het ooknog eens zo dat ik het goed met haar man kan vinden, wat ze GEWELDIG zegt te vinden. Ze bejubelt het in gezeldschappen en verteld in alle toonaarden hoevaak hij en ik wel niet met elkaar contacten

. Hij zwijgt, gewend aan haar bijzonderheden. ik flap er altijd wel iets uit in de trant van: tja heerlijk af en toe een andere vent o.i.d. Ze doet net of ze het geweldig vind, maar geeft dan van die gezellige steken onder water en van die suggestieve opmerkingen die me vanbinnen laten koken. Ooit reageerde ik wat pissig, dan zegt ze: zo jij kan ook niet tegen een grapje! Nou dan weet ik het ook niet meer. Meestal zie ik de humor er wel van in, omdat ze zich in mijn ogen belachelijk maakt, maar soms irriteerd het ook mateloos! zo, dat is er uit